Gå til innhold

Vill "Matrix - Reloaded" bli en like stor suksess

sparuten

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvis noen prøver å lage en film som inkluderte samma konsept, ville det med en gang bli sett på som en matrix ripoff.

Noen her som har sett "The One" med Jet li? Det er Matrix ripp-off det!

Men til saken! Som endel andre har nevnt har The Matrix Alltid vært planlagt å være en triologi. De skal tross alt frigjøre verden og sloss mot robotene! :wink:

Jeg tror Reload og Revolutions kan bli bra oppfølgere. Desverre har regissøren(e?) overeksponert disse oppfølgerne fra et tidlig stadie! Da de vant en pris (husker ikke hvilken) sa de at "Dersom du likte The Matrix, kommer du til å elske de to neste!"

De har også sagt at de skal vise verden hvordan man lager en verdig oppfølger av en god film!

Dette tror jeg kan desverre føre til at folk får for store forventninger til filmene, som igjen kan føre til en flopp.... :cry:

Jeg har også lest endel andre uttalselser der det er sagt følgende:

• like grensesprengende som den første hadde!"

-"Det kommer aldri til å bli laget lignende effekter i ettertid på film ettersom effektene i disse filmene er for dyre og tar altfor lang tid å gjennomføre!"

Og til slutt: Jeg satt og MÅPTE i kinosalen da jeg så The Matrix første gangen. Jeg ante ikke hva jeg gikk til og da "Trinity" hoppet opp i luften og ble hengende der, mens kameraet spant rundt i hele rommet, og kinosalen ristet! (THX-i Bergen :woot: )...... Får fremdeles frysninger når jeg ser filmen.......

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...