Gå til innhold

Vill "Matrix - Reloaded" bli en like stor suksess

sparuten

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Denne filmen er BRA! Prøv å forsta den, se den til du forstår.

Det virker for meg som bare halvparten av de som har sett den forstår den. Filmskaperene sa også at matrix vill bli mer variert story en andre filmer.

Gleder meg VILT til Matrix Reloaded!

Lenke til kommentar
Denne filmen er BRA! Prøv å forsta den, se den til du forstår.

Det virker for meg som bare halvparten av de som har sett den forstår den. Filmskaperene sa også at matrix vill bli mer variert story en andre filmer.

På meg virker det som de fleste forstår den, men at man ikke får lov å kritisere filmen for da har man ikke forstått den "dype" handlinga.

Helt ærlig, hva er det folk "ikke forstår"? Tror alle har oppfatta det at storyen bygger på at verden slik vi kjenner den bare er ett dataprogram. Storyen er IMO ikke så fryktelig dyp som folk skal ha det til og den er ikke verre å forstå enn f.eks 12 Monkeys.

Lenke til kommentar
Helt ærlig, hva er det folk "ikke forstår"?.

misforstår er vel litt mer rett, kankje....

Tror nok at de fleste på forumet her har forstått den ja, men man må huske på at det er ikke alle som forstår seg på data. Mange som eg kjenner forstår matrix som ein annen "verden". Og at agentene bare er onde mennesker ikke program..

Lenke til kommentar

THE MATRIX RULER over alle filmer i verden! :D

Helt enig! Har sett hele eneren 14 ganger. Det er mye fordi jeg tilbrakte en hel del tid forran tv'en i fjor, eller året før(husker faktisk ikke) sommer sa jeg ikke var på ferie og pc'en ikke funka. Filmutvalget bestod stort sett av kjedelige filmer jeg har sett før, Den filmen der Hulk Hogan spiller Rip og sloss med han Zeus fyren, Jackie Chan: First Strike og en gammel Bruce Lee film. Av disse falt valget på The Matrix, som er den mest geniale filmen jeg noengang har sett!

Måten de snakker på, filmingen, storyen(ikke minst), skuespillerene, alt "lureriet" (se:det orakelet sa til Neo), pre-ett eller annet greier, f.eks. : sjefen til Neo holder skjennepreken og sier "Du har ingen respekt for autoriteter, du tror du er et unntak fra reglene. Dette er selvfølgelig ikke tilfelle." (dårlig oversettelse) :roll:

Lenke til kommentar
Jeg syntes aldri at 1rn var spess bra, men den var veldig populær, jeg tror då definitivt ikke at toern vil bli en like stor publikumsuksess!

akkurat som om det skulle bli en oppfølger til "Gladiatoren"

det hadde jo vært en sann SKAM :evil:  :evil:

EYH! Matrix er en triologi! Og har alltid vært planlagt som en triologi. det har ikke gladiatoren AFAIK.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...