Anders Leipsland Skrevet 23. februar 2003 Del Skrevet 23. februar 2003 effektene/slåsskampene som gjør filmen så hælvettes bra. må spørre, hva gjorde Matrix til en så ekstremt bra film? Actionen? Satt du trykt fast i stolen av spenning? Lenke til kommentar
aldrimerforum Skrevet 23. februar 2003 Del Skrevet 23. februar 2003 (endret) 3 Endret 17. april 2015 av aldrimerforum Lenke til kommentar
sybbelybb Skrevet 23. februar 2003 Del Skrevet 23. februar 2003 tror ÉN av filmene (Reloaded eller Revolutions) kommer til å bli bedre enn enern.. ikke sikker på hvilken.. men siden de som laget Matrix har jobbet med den i godt over ti år, tror jeg virkelig de har noe på gang Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 24. februar 2003 Del Skrevet 24. februar 2003 Denne filmen er BRA! Prøv å forsta den, se den til du forstår. Det virker for meg som bare halvparten av de som har sett den forstår den. Filmskaperene sa også at matrix vill bli mer variert story en andre filmer. Gleder meg VILT til Matrix Reloaded! Lenke til kommentar
Anders Leipsland Skrevet 24. februar 2003 Del Skrevet 24. februar 2003 Denne filmen er BRA! Prøv å forsta den, se den til du forstår.Det virker for meg som bare halvparten av de som har sett den forstår den. Filmskaperene sa også at matrix vill bli mer variert story en andre filmer. På meg virker det som de fleste forstår den, men at man ikke får lov å kritisere filmen for da har man ikke forstått den "dype" handlinga. Helt ærlig, hva er det folk "ikke forstår"? Tror alle har oppfatta det at storyen bygger på at verden slik vi kjenner den bare er ett dataprogram. Storyen er IMO ikke så fryktelig dyp som folk skal ha det til og den er ikke verre å forstå enn f.eks 12 Monkeys. Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 25. februar 2003 Del Skrevet 25. februar 2003 Helt ærlig, hva er det folk "ikke forstår"?. misforstår er vel litt mer rett, kankje.... Tror nok at de fleste på forumet her har forstått den ja, men man må huske på at det er ikke alle som forstår seg på data. Mange som eg kjenner forstår matrix som ein annen "verden". Og at agentene bare er onde mennesker ikke program.. Lenke til kommentar
Tandamram Skrevet 25. februar 2003 Del Skrevet 25. februar 2003 Hadde det ikke vært på film, så hadde jeg ikke trodd det! Hva var det forskerne sa om datamaskiner og skille forskjell på fantasi og virkelighet?! Det ER film! Lenke til kommentar
Ancistrus84 Skrevet 25. februar 2003 Del Skrevet 25. februar 2003 Skjønner ikke alt dette maset! MATRIX er og blir en god film, tenk om det er sånn i virkeligheten, vet vi virkelig? :smile: Gleder meg til jeg får sett oppfølgeren nå. Lenke til kommentar
aldrimerforum Skrevet 25. februar 2003 Del Skrevet 25. februar 2003 ....tenk om det er sånn i virkeligheten, vet vi virkelig? :. Nemlig! Jeg syns at konseptet i the Matrix har like mye bakrunn til å være en religion som gud, allah, jesus, buddha og all den smørja der... Lenke til kommentar
aldrimerforum Skrevet 25. februar 2003 Del Skrevet 25. februar 2003 (endret) 2 Endret 17. april 2015 av aldrimerforum Lenke til kommentar
PlastBox Skrevet 25. februar 2003 Del Skrevet 25. februar 2003 THE MATRIX RULER over alle filmer i verden! Helt enig! Har sett hele eneren 14 ganger. Det er mye fordi jeg tilbrakte en hel del tid forran tv'en i fjor, eller året før(husker faktisk ikke) sommer sa jeg ikke var på ferie og pc'en ikke funka. Filmutvalget bestod stort sett av kjedelige filmer jeg har sett før, Den filmen der Hulk Hogan spiller Rip og sloss med han Zeus fyren, Jackie Chan: First Strike og en gammel Bruce Lee film. Av disse falt valget på The Matrix, som er den mest geniale filmen jeg noengang har sett! Måten de snakker på, filmingen, storyen(ikke minst), skuespillerene, alt "lureriet" (se:det orakelet sa til Neo), pre-ett eller annet greier, f.eks. : sjefen til Neo holder skjennepreken og sier "Du har ingen respekt for autoriteter, du tror du er et unntak fra reglene. Dette er selvfølgelig ikke tilfelle." (dårlig oversettelse) Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 26. februar 2003 Del Skrevet 26. februar 2003 Jeg syntes aldri at 1rn var spess bra, men den var veldig populær, jeg tror då definitivt ikke at toern vil bli en like stor publikumsuksess! akkurat som om det skulle bli en oppfølger til "Gladiatoren" det hadde jo vært en sann SKAM Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 26. februar 2003 Del Skrevet 26. februar 2003 Jeg syntes aldri at 1rn var spess bra, men den var veldig populær, jeg tror då definitivt ikke at toern vil bli en like stor publikumsuksess!akkurat som om det skulle bli en oppfølger til "Gladiatoren" det hadde jo vært en sann SKAM EYH! Matrix er en triologi! Og har alltid vært planlagt som en triologi. det har ikke gladiatoren AFAIK. Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 26. februar 2003 Del Skrevet 26. februar 2003 Greit olsen. jeg bøyer meg i støvet. setter meg i hjørnet og teller små stein.. det visste ikke jeg :oops: :oops: Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 26. februar 2003 Del Skrevet 26. februar 2003 Greit olsen. jeg bøyer meg i støvet. setter meg i hjørnet og teller små stein.. det visste ikke jeg :oops: :oops: Nå vet du det Må se revisited DVD'n vet du Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 26. februar 2003 Del Skrevet 26. februar 2003 Skjønner ikke alt dette maset! MATRIX er og blir en god film. Lenke til kommentar
Cursed Skrevet 26. februar 2003 Del Skrevet 26. februar 2003 Matrix er en god film, den står i videohylla hjemme, men superfantastisk var den ikke. Er det forresten noen som aner når oppfølgerne kommer? Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 26. februar 2003 Del Skrevet 26. februar 2003 Matrix er en god film, den står i videohylla hjemme, men superfantastisk var den ikke. Er det forresten noen som aner når oppfølgerne kommer? Mai og september tror jeg. Lenke til kommentar
Cursed Skrevet 26. februar 2003 Del Skrevet 26. februar 2003 Ok, det skal bli kjekt å se om det blir noen lekre skytescener denne gangen også Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 26. februar 2003 Del Skrevet 26. februar 2003 Har du sett trailerene? hvis ikke; LAST NED! Sinnsykt deilig Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå