sparuten Skrevet 21. februar 2003 Del Skrevet 21. februar 2003 Hvem har sterk tro på att Reloaded blir en bra film? Personlig synes jeg att nr1 vill bli hardt å slå. Håper de ikke overdrive selve "konseptet" alt for mye. Så lenge det er med heftige "bullettime" scener så er den sikkert god som gull Lenke til kommentar
8483838383 Skrevet 21. februar 2003 Del Skrevet 21. februar 2003 får håpe den blir bra. gleder meg til både den og 3eren som kommer i november (fin bursdagspresang) Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 21. februar 2003 Del Skrevet 21. februar 2003 jeg håper begge 2 flopper! Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 21. februar 2003 Del Skrevet 21. februar 2003 Jeg likte aldri enern, så da gidder jeg ikke å se toern engang Lenke til kommentar
kyllingvippen Skrevet 21. februar 2003 Del Skrevet 21. februar 2003 Jeg tror ikke den blir like "stor". De bygger sikkert litt for mye på effektene og ikke så mye på bra historie som i 1. Tror jeg da. Men kul? Ja! Lenke til kommentar
Anders Leipsland Skrevet 21. februar 2003 Del Skrevet 21. februar 2003 Har vanskelig for å tro at Matrix 2 og 3 blir like gode som eneren. "bullettime" er ikke nytt lengre og det er tvilsomt de kan varte opp med noen nye effekter som er like banebrytende. Som kyllingvippen så er jeg også skeptisk mtp storyen. Selv rådigger jeg ikke Matrix så enormt som de fleste, filmen er overvurdert IMO selv om det er en bra film (7/10), men jeg skal se Matrix 2 og 3 ja. Selv om det bare blir samme smørja som M1 så er det fortsatt god actionunderholdning. Lenke til kommentar
sparuten Skrevet 21. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 21. februar 2003 Trailer'n får filmen til å se tragisk ut, spesielt når "neo" flyver. Det gjlr Filmen mindre troverdig, ikke att den er troverdig fra før av, men dette med flyving hjelper ikke stort. Rolle castingen er "Matrix" filmene ganske heldige med, spesielt "Agent Johnson" en av mine favoritt skuespillere Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 22. februar 2003 Del Skrevet 22. februar 2003 Jeg likte aldri enern, så da gidder jeg ikke å se toern engang?? What likte du den ikke? wtf? Lenke til kommentar
Tandamram Skrevet 22. februar 2003 Del Skrevet 22. februar 2003 Trailer'n får filmen til å se tragisk ut, spesielt når "neo" flyver. Det gjlr Filmen mindre troverdig, ikke att den er troverdig fra før av, men dette med flyving hjelper ikke stort. Hallo?! Fikk du med deg hva 1'en handlet om i det hele tatt? Poenget er jo at "Neo" kan gjøre hva han vil inni The Matrix. Kanskje derfor han kalles The One? Synes storyen i den første filmen var skikkelig bra, og kombinert med nye/kule effekter ble det en storslagen film. Det finnes helt klart en mulighet i å utvide storyen så la oss bare håpe at det ikke tar helt av i skikkelig Hollywood-style! Lenke til kommentar
aldrimerforum Skrevet 22. februar 2003 Del Skrevet 22. februar 2003 (endret) [e Endret 17. april 2015 av aldrimerforum Lenke til kommentar
Dikky Skrevet 22. februar 2003 Del Skrevet 22. februar 2003 ikke kommer til å ødelegge hele greia med to ïkke så bra filmer. (Jurassic park style). THE MATRIX RULER over alle filmer i verden! w00t?? The lost world er jo steintøff :-D 3eren derimot :- Lenke til kommentar
sparuten Skrevet 22. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 22. februar 2003 Jeg har jo såklart fått me meg att Neo kan gjøre hva han vill, Det er ikke en unskyldning for å latterligjøre konsepte med å flyge rundt i by'en som en annen idiot på heroin! Jeg disser ikke Matrix, for det er ett av mesterverkene innenfor film og en av mine absolutte favoritter! Men ærligtalt! Flyving? :o Lenke til kommentar
KjellV Skrevet 22. februar 2003 Del Skrevet 22. februar 2003 Slåsscener skal være i ekte Die Hard stil (Bruce Willis er tøff!). Det som er kult. Ikke når folk hopper 20 meter, sparker noen gjennom en MINST 5 meter tykk murvegg og fortsetter å denge løs på hverandre i en halvtime etterpå. Uansett story.. Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 23. februar 2003 Del Skrevet 23. februar 2003 Nå må dere huske at Matrix er en triologi da! og var en triologi fra begynnelsen av.tror det blir rimelig feite filmer! En ting jeg har merket meg med matrix, er at den blir bedre hver gang jeg ser den. forstår mer og mer, og oppdager nye ting hver gang. filmen kan virke ganske dum første gangen du ser den, hvis du ser på den som en action film. er en ganske "dyp" (fan, hater det ordet) film. Lenke til kommentar
Odden Skrevet 23. februar 2003 Del Skrevet 23. februar 2003 tror mange vil se neste for å se hva som hender videre Lenke til kommentar
DjSlayer Skrevet 23. februar 2003 Del Skrevet 23. februar 2003 Slåsscener skal være i ekte Die Hard stil (Bruce Willis er tøff!). Det som er kult. Ikke når folk hopper 20 meter, sparker noen gjennom en MINST 5 meter tykk murvegg og fortsetter å denge løs på hverandre i en halvtime etterpå. Uansett story..Nå må du huske att det er ingen murvegg. Lenke til kommentar
aldrimerforum Skrevet 23. februar 2003 Del Skrevet 23. februar 2003 (endret) e Endret 17. april 2015 av aldrimerforum Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 23. februar 2003 Del Skrevet 23. februar 2003 Hadde det ikke vært på film, så hadde jeg ikke trodd det! Jeg syns det var mange stilige effektrer, men det blir for myem akkuratt som i den nye Bond filmen... Lenke til kommentar
ZkedaR Skrevet 23. februar 2003 Del Skrevet 23. februar 2003 Pluss att de flyge greiene blir litt for mye Peter Pan... He flewed! Jeg syntes matrix var kul førtse gangen jeg så den, men du blir jo så javla lei den da! Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 23. februar 2003 Del Skrevet 23. februar 2003 Pluss att de flyge greiene blir litt for mye Peter Pan... nytt gullkorn? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå