V3se7 Skrevet 25. februar 2008 Del Skrevet 25. februar 2008 Tatt med 350D og canon 100mm 2.8 macro. Burde jeg gjort noe med kulene i bakgrunnen? Lenke til kommentar
tbotrqual Skrevet 25. februar 2008 Del Skrevet 25. februar 2008 De i bakgrunnen ser ut som tomater. Lenke til kommentar
jpsalvesen Skrevet 26. februar 2008 Del Skrevet 26. februar 2008 Biljardkuler uten tall og striper/hele? Glad jeg ikke spiller med deg.. Helt greit bilde, men det ser kanskje ikke helt gjennomtenkt ut - ser ikke noen skikkelig komposisjon og jeg tror ikke du tenkte gjennom dybdeskarpheten heller. Det er bare å jobbe videre, det er pokkern ikke enkelt dette her! Lenke til kommentar
V3se7 Skrevet 26. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 26. februar 2008 Hehe, er minikuler fra et pyntebord. Når det gjelder komposisjonen til kulene i bakgrunnen så skal jeg innrømme at den ikke var tenkt over i det hele tatt. Når det gjelder dybdeskarpheten skulle den være sånn. Ville du heller hatt alt i fokus? Lenke til kommentar
ultimatedeskjet Skrevet 26. februar 2008 Del Skrevet 26. februar 2008 Synes det ble fint jeg. Kulene i bakgrunnen er fint som det er. Et typisk "bakgrunnsbilde", positivt ment. Likte også flaten under kulene. Kreativt. Lenke til kommentar
V3se7 Skrevet 26. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 26. februar 2008 Takk for innspill Det var faktisk et bakgrunnsbilde jeg hadde i tankene når jeg tok bildet. Men som noen har kommentert over så kunne jeg nok tenkt litt mer igjennom plassering av dem. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå