crazyfreak Skrevet 25. februar 2008 Del Skrevet 25. februar 2008 (endret) Jeg vet det er lite å skryte av, men vet noen om det takler wow? Sparer 2000 på denne pcen men siden den er kompakt vil det bli vanskelig å bytte det. Noen som har peiling? Endret 25. februar 2008 av crazyfreak Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 25. februar 2008 Del Skrevet 25. februar 2008 Emnetittelen i denne tråden er lite beskrivende for trådens innhold og det er derfor ingen god emnetittel. Jo bedre og mer beskrivende emnetittelen er, jo lettere er det for andre å skjønne trådens innhold og det vil være lettere å treffe den riktige forumbrukeren med det rette svaret. Ber deg derfor om å endre emnetittel slik at du unngår at en moderator stenger tråden. Vennligst forsøk å ha dette i tankene neste gang du starter en tråd, og orienter deg om hva vår nettikette sier om dårlig bruk av emnetitler. Bruk -knappen i første post for å endre emnetittelen. (Dette innlegget vil bli fjernet ved endring av emnetittel. Ikke kommenter dette innlegget, men gjerne dette innlegget når tittelen er endret, så vil det bli fjernet..) Lenke til kommentar
007CD Skrevet 25. februar 2008 Del Skrevet 25. februar 2008 Det burde klare det relativt bra. Hadde selv ett ATi Radeon Xpress X200 som er vesentlig eldre enn det kortet der. Og det drar WoW, men ikke smertefritt, enkelte steder sånn som å fly ut fra Stormwind og Ironforge gir deg 5 bilder for hele flyturen. Noe lag ble det her og der men det gikk å spille, det kortet der skulle klare jobben ganske bra om du ikke drar opp detaljene for langt. Lenke til kommentar
haalo Skrevet 25. februar 2008 Del Skrevet 25. februar 2008 Jeg kan spille HL2 (med litt godvilje ) med mitt X1250, imponerende for et kort uten minne. Den store fordelen med kortet er dog at det nesten ikke bruker strøm. Lenke til kommentar
lperik Skrevet 25. februar 2008 Del Skrevet 25. februar 2008 Satt opp en stuepc for 2uker siden med følgende specs: AMD Athlon64 LE-1620 (2.4Ghz) Asus M2A-VM 690G (X1250) 2GB PC6400 Ram 500GB WD Sata disk Dette ble koblet opp mot en 32" LCD med 1366x768 oppløsning, og det lagger BRA mye med wow. Ser ikke på dette som spillbart, hvertfall ikke når en raider eller går i BG, så nytt skjermkort er neste på kjøpslista for min del hvertfall. Men har man en 17" lcd med 1024x768 oppløsning og skrur ned litt settings vil det nok fungere greit vil jeg tro. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå