Ed Hunter Skrevet 17. mars 2008 Del Skrevet 17. mars 2008 Finner ikkje Game mode, trur heller ikkje UK modellene har det. Einaste nytt på den fronten er ein modus som heiter "Eco". Lenke til kommentar
NewGUY Skrevet 18. mars 2008 Del Skrevet 18. mars 2008 Skal prøve å komme med eit inntrykk litt seinare, hatt tv'en i hus nokre dager no. Ein kompis av meg som jobber på Expert har prøvd litt med tilkobling til pc. Å surfe internett er nok ikkje den så god til, men han filmavspeling var knall bra meinte han. Hvorfor skulle den ikke være god til å surfe på nettet med da? Kan ikke helt skjønne at det skal være noe problem på en LCD/Plasma, og er ihvertfall intet problem på min PV70. Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 18. mars 2008 Del Skrevet 18. mars 2008 1024x768-oppløsning på en widescreen tv? Alt av nettsurfing, bilder, osv blir jo i feil format . Lenke til kommentar
hans A Skrevet 18. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 18. mars 2008 Ser priskrigen fortsetter på 42PX80. Netshop.no har den på tilbud nå til 9.295,- Men jeg er litt skeptisk til å handle hos dem siden det står så mye negativt om dem. Lenke til kommentar
Shughli Skrevet 18. mars 2008 Del Skrevet 18. mars 2008 Ser priskrigen fortsetter på 42PX80. Netshop.no har den på tilbud nå til 9.295,- Men jeg er litt skeptisk til å handle hos dem siden det står så mye negativt om dem. Hva har du hørt som er så negativt? tenkte også bestille fra dem, men må høre hva du har å si først Lenke til kommentar
hans A Skrevet 18. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 18. mars 2008 (endret) Det jeg mener er at det virker som mange får problem når det er snakk om retur/garanti eller lignende. Og her på basen står det jo også en del brukererfaringer. Men jeg har aldri selv handlet hos netshop, så jeg har ingen personlige erfaringer. Endret 18. mars 2008 av hans A Lenke til kommentar
MortenS Skrevet 18. mars 2008 Del Skrevet 18. mars 2008 Noen som kjenner til butikker i Oslo som har Panasonic TH-42PX80 på utstilling ?? Lenke til kommentar
kris33 Skrevet 18. mars 2008 Del Skrevet 18. mars 2008 (endret) Noen som kjenner til butikker i Oslo som har Panasonic TH-42PX80 på utstilling ??Du kan jo bestille den til henting på Netshop Oslo. Da blir det akkurat som å kjøpe den i butikk. Som et ekstra pluss er jo Netshop også de som selger tven billigst. Endret 18. mars 2008 av kris33 Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 18. mars 2008 Del Skrevet 18. mars 2008 Jo men han vil jo SE tven. Det får du ikke på netshop oslo . Elkjøp vil få inn tven om en uke eller to, og blir stillt ut fortløpende. Lenke til kommentar
Ed Hunter Skrevet 19. mars 2008 Del Skrevet 19. mars 2008 Noen som kjenner til butikker i Oslo som har Panasonic TH-42PX80 på utstilling ?? Expert har i Bergen, så regner med at Oslo har den også. Lenke til kommentar
MortenS Skrevet 19. mars 2008 Del Skrevet 19. mars 2008 Noen som kjenner til butikker i Oslo som har Panasonic TH-42PX80 på utstilling ?? Expert har i Bergen, så regner med at Oslo har den også. Ok, men Expert har ikke Panasonic i produktlisten på nett.. http://www.expert.no/Search/ProductList.aspx?cat=3%3a87 Lenke til kommentar
Xperia X10 Skrevet 19. mars 2008 Del Skrevet 19. mars 2008 Jeg kjøpte PV70 25 feb. og hentet den hos en nettbutikk. Har jeg 14 dagers angrefrist eller 30 dagers? Jeg har returrett i henhold til kjøpsloven, det er alt jeg vet. 25. feb er jo første dagen de åpner, nå er det påske! VIL HA PX80! Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 19. mars 2008 Del Skrevet 19. mars 2008 Du har ingen returrett i henhold til kjøpsloven. For det første så dekker kjøpsloven bedriftskjøp, ikke forbrukerkjøp, og for det andre så står det ingenting om angrerett i forbrukerkjøpsloven som dekker deg. Du har 14 dagers angrerett ifølge ANGRERETTLOVEN, fra du mottar varen. Netshop Oslo, Mamoz og steder der man henter ut varer reservert på nett nekter forøvrig angrerett, men det er deres tolkning av loven, og ikke nødvendigvis det som er rett. Lenke til kommentar
klhjjhi Skrevet 20. mars 2008 Del Skrevet 20. mars 2008 (endret) kl Endret 18. mai 2013 av klhjjhi Lenke til kommentar
kris33 Skrevet 20. mars 2008 Del Skrevet 20. mars 2008 Damn. På vei til TG fikk jeg vite at tven var ankommet . Må vente helt til etter TG før jeg kan bruke den . Imens kan jeg heldigvis lese tester som denne: http://www.recordere.dk/indhold/templates/...03&zoneid=1 Lenke til kommentar
kris33 Skrevet 26. mars 2008 Del Skrevet 26. mars 2008 (endret) Jeg har nå hatt TVen i noen dager og må si at jeg er strålende fornøyd! Har bare et lite problem. Jeg hzar kjøpt kabler og koblet MacBooken min til TVen. Bildemessig funker det strålende, men jeg får ikke lyden til å funke. TVen er koblet opp slik: (Bilde) Macbook -> Mini-DVI-DVI -> DVI-HDMI adapter -> HDMI - TV (Lyd) Macbook -> Headphonejack -> Hvit og rød phono/RCA bak på tven Jeg mistenker at lyden ikke funker fordi tven forventer at lyden kommer fra HDMI istedet for fra RCA. Noen som vet hvordan jeg overstyrer det? Endret 26. mars 2008 av kris33 Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 26. mars 2008 Del Skrevet 26. mars 2008 Jeg tipper du har koblet til enten feil HDMI-kontakt, eller feil lydkontakt. Det står nøyaktig forklart i bruksanvisningen hvordan du skal koble. Lenke til kommentar
kris33 Skrevet 26. mars 2008 Del Skrevet 26. mars 2008 Takk, trodde at HDMI-kontaktene var likestilte, men det var de tydeligvis ikke, det funket nemlig med en annen HDMI-kontakt. Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 26. mars 2008 Del Skrevet 26. mars 2008 (endret) Tips når du blåser 10K på et produkt - start med å bla igjennom bruksanvisinga. Det sparer deg nemlig for tid og frustrasjon . Endret 26. mars 2008 av Alastor Lenke til kommentar
kris33 Skrevet 26. mars 2008 Del Skrevet 26. mars 2008 Ok, ser visst ut som jeg må gjøre det nå ja. Nå har jeg nemlig fått et nytt problem med at TV-bildene får svart på alle sider selv om de er 16:9 og skulle ha fyllt hele skjermen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå