Gå til innhold

Leking med Foxconn X48 Blackops!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
akkurat nå bruker jeg noen kingston brikker jeg låner av Sturla. kjører på 1:2 7-6-6-21. jeg trenger ny ram, men det koster viiiilt med penger for ett bra sett med ddr3. (kjøpte akkurat ett 3870x2.. litt lite cash igjen nå)

Pene resultat!

har du tenkt å kjøre 3870x2 i CF?

Lenke til kommentar
akkurat nå bruker jeg noen kingston brikker jeg låner av Sturla. kjører på 1:2 7-6-6-21. jeg trenger ny ram, men det koster viiiilt med penger for ett bra sett med ddr3. (kjøpte akkurat ett 3870x2.. litt lite cash igjen nå)

Pene resultat!

har du tenkt å kjøre 3870x2 i CF?

det er litt av planen ja... spørs om jeg har kapital nok.

Lenke til kommentar
bencher nå med 2 x 3870x2, yter enormt bra. trenger bare ln2 på cpu nå, så blir det damage.

Crysis da?

Who cares. Når ordet LN2 er i en setning er ikke akkurat spill ytelse det første jeg tenker på. Da er det kun benching :)

Gleder meg til å se flere resultater fra deg **dp**

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Kom deg tilbake til Unix/Solaris trådene nå.. og lovprising av MSI 975 Powerup Edition. :D

Nå har ikke jeg nevnt det hovedkortet på en stund, nettopp fordi det har kommet arvtakere. Men jeg har en litt morsom ting å fortelle. Satte opp basis-hardware for filserveren hvor dette hovedkortet skal brukes. Det klarte å detektere en Xeon X3210 quad-core helt korrekt, selv med den første BIOS-utgaven, 7.0. Og ja, jeg fant alle kjernene i bruk i selve operativsystemet. Selv ikke E6300 ble detektert riktig med den BIOS-versjonen. Offisiell støtte for Conroe/Kentsfield osv kom først med versjon 7.1. Tror faktisk at offisell støtte for quad-core kom enda senere enn det. Men kortet er gammelt, og ikke hva jeg vil anbefale på en ny og oppdatert gaming/multimedia maskin. Og det er litt påfallende at folk bare ler når man snakker om kvalitet. Jeg kjøper ikke skrap for 2000 kr...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...