Gå til innhold

Sapphire 3870x2 + Bf2

ZerK

Anbefalte innlegg

Jeg har ett sapphire 3870x2 skjermkort som jeg er veldig fornøyd med--- helt til det kommer til å bruke det med Battlefield 2. Skjermen flimrer i ett sett.. jeg kan løse det med og skru ned gamma'n på Ati Catalyst. Problemet er bare at det blir veldig mørkt så poenget med og spille det er nesten helt borte... bare skygger av noen fiender er det jeg får med meg. Noen som vet hvordan jeg løser dette problemet? Har prøvd 2 forskjellige drivere.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
Videoannonse
Annonse
Jeg har ett sapphire 3870x2 skjermkort som jeg er veldig fornøyd med--- helt til det kommer til å bruke det med Battlefield 2. Skjermen flimrer i ett sett.. jeg kan løse det med og skru ned gamma'n på Ati Catalyst. Problemet er bare at det blir veldig mørkt så poenget med og spille det er nesten helt borte... bare skygger av noen fiender er det jeg får med meg. Noen som vet hvordan jeg løser dette problemet? Har prøvd 2 forskjellige drivere.

Ingen som har en formening... jeg har 1000w strømforsyning fra antec også... burde holde det siden den er anbefalt av HW.no :p

Lenke til kommentar

Har prøvd en tredje driver nå... det hjalp ikke :(. Skrudde av V-sync det hjalp, men problemet kom tilbake igjen etter restart :( Nå nekter det fullstendig og hjelpe m v-sync av/på. Takk for tipsene... har dere fler? :)

Lenke til kommentar
Har prøvd en tredje driver nå... det hjalp ikke :(. Skrudde av V-sync det hjalp, men problemet kom tilbake igjen etter restart :( Nå nekter det fullstendig og hjelpe m v-sync av/på. Takk for tipsene... har dere fler? :)

Du kan prøve å skru av eller på Catalyst AI.

Endret av oleHgodo
Lenke til kommentar

Du kan prøve å skru av eller på Catalyst AI.

Hvordan kunne noe så enkelt være løsningen :). At jeg ikke tenkte på det selv... hmm fikk artifacts istedet, men ikke no jeg ikke klarer og få bort.

Tusen takk for hjelpen :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...