Lamborgini Skrevet 3. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 3. mars 2008 (endret) Ah, ja, skjønte det Endret 3. mars 2008 av Lamborgini Lenke til kommentar
Lamborgini Skrevet 4. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 4. mars 2008 (endret) Jeg bestilte herfra (bare at det var en b-vare, den var blitt testet, ingen forskjeller). Nå har jeg fått telefonen, men på pakken står det at "Denne mobiltelefonen selges med: Valgfritt abonnement fra djuice/Telenor. Denne telefonen er konfigurert med telenor/djuice". Hva betyr dette? At jeg ikke kan bruke den med et OneCall abonnement? Jeg har ikke fått/sett noe info om dette før nå. Det sto ingen ting på mpx.no. Kan ikke teste, har ikke fått sim-kortet enda. Endret 5. mars 2008 av Lamborgini Lenke til kommentar
Marasmus Skrevet 4. mars 2008 Del Skrevet 4. mars 2008 Nei, det betyr ikke at den er låst. Det betyr bare at du må laste ned MMS/WAP-innstillinger selv. Lenke til kommentar
Lamborgini Skrevet 5. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 5. mars 2008 Okei. Prøvde å sette inn et Netcom -simkort, ingen problemer med det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå