Lureren Skrevet 25. februar 2008 Del Skrevet 25. februar 2008 Hei! Kjøpte meg Xbox Elite for ikke så lenge siden (Nov 07), og lurte på hvordan man kan lagre musikk fra pcen til harddisken som fulgte med xboxen. Har prøvd det med streaming via WMP 11, men problemet er at jeg må alltid reinstallere WMP 11 hver gang jeg går utav det hvis den skal finne xboxen min( Den finner xboxen når WMP er nyinstallert, men når jeg går utav WMP11, så finner den ikke xboxen etterpå). Vil ha kulere musikk til burnout paradise! Xboxen er koblet til pcen min direkte hvis det er til noe hjelp for dere. Takk for alle svar! Lenke til kommentar
Amored Skrevet 25. februar 2008 Del Skrevet 25. februar 2008 Har du installert Windows Media Connect 2.0 da? Lenke til kommentar
Lureren Skrevet 25. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 25. februar 2008 Ja... har installert alt som stod på guiden til xbox.com. Fins det ingen måte å kopier over all musikken min fra pcen til xboxen da? Har jo 95GB til overs der:P Går det ann med usb kabel? Lenke til kommentar
Amored Skrevet 25. februar 2008 Del Skrevet 25. februar 2008 Lagt musikken i Min Musikk? Lenke til kommentar
Lureren Skrevet 26. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 26. februar 2008 All musikken min er på "Min musikk" mappe, er krysset av på WMP 11 (Share music), har installert nødvendig programvare osv. Men xboxen eller pcen finner ikke pcen/xboxen. Går det ann å sende musikken til en mp3 spiller, og så kopiere fra MP3 spilleren? Lenke til kommentar
Amored Skrevet 27. februar 2008 Del Skrevet 27. februar 2008 All musikken min er på "Min musikk" mappe, er krysset av på WMP 11 (Share music), har installert nødvendig programvare osv.Men xboxen eller pcen finner ikke pcen/xboxen. Går det ann å sende musikken til en mp3 spiller, og så kopiere fra MP3 spilleren? Nei, men du kan spille av direkte fra MP3-spilleren, eller mobil eller en helt vanlig minnepenn. Lenke til kommentar
Lureren Skrevet 1. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 1. mars 2008 ok... så det går ikke ann å rippe musikk fra MP3 spiller eller PC over til xbox harddisken? Lenke til kommentar
Kjeksmestern Skrevet 1. mars 2008 Del Skrevet 1. mars 2008 ok... så det går ikke ann å rippe musikk fra MP3 spiller eller PC over til xbox harddisken? Nei, men du kan rippe CD-plater. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå