bjorns_1 Skrevet 25. februar 2008 Del Skrevet 25. februar 2008 Vurderer og kjøpe meg ps2 spillet gta san andreas. Hvordan fungerer dette på ps3? Heilt greit eller? Lenke til kommentar
Holmgang Skrevet 25. februar 2008 Del Skrevet 25. februar 2008 Har du 60 GB versjonen eller 40 GB versjonen? Lenke til kommentar
XDamage Skrevet 25. februar 2008 Del Skrevet 25. februar 2008 Det funker helt fint på min 60gb. Har ikke spillt gjennom det på nytt, men jeg tviler på du vil få noen problemer med det. Lenke til kommentar
Leffsa Skrevet 25. februar 2008 Del Skrevet 25. februar 2008 San Andreas begynner å bli litt gammelt nå, men er tross alt det nyeste. Gleder meg til GTA 4, ser konge ut! Lenke til kommentar
Henry9 Skrevet 25. februar 2008 Del Skrevet 25. februar 2008 GTA san andreas er ikke det nyeste vel. jeg har vurdert flere ganger å kjøpe san andreas. Trur jeg gjør det nå før Gta 4 kommer.. Men har ikke penger akkurat nå. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 25. februar 2008 Del Skrevet 25. februar 2008 San Andreas er det nyeste i butikken som er lansert nå til dags ja. GTA IV kommer vel i slutten av Mars. Det er Liberty City, Vice City, San Andreas Lenke til kommentar
Kennet_H Skrevet 26. februar 2008 Del Skrevet 26. februar 2008 Det hang seg opp noen ganger hoss meg. Sykt irriterende men var ikke så veldig ofte da men likevell. Lenke til kommentar
PootieTang Skrevet 26. februar 2008 Del Skrevet 26. februar 2008 San Andreas er det nyeste i butikken som er lansert nå til dags ja. GTA IV kommer vel i slutten av Mars.Det er Liberty City, Vice City, San Andreas Ser man bort ifra Liberty og Vice City Stories så er det det nyeste ja, og det burde man gjøre siden de to egentlig er bare utvidelser av de to første spillene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå