güner Skrevet 21. februar 2003 Del Skrevet 21. februar 2003 Dette er meldingen jeg får: Diskette drive 0 seek failure Primary hard disk drive 0 not found Primary hard disk drive 1 not found Secondary hard disk drive 0 not found Secondary hard disk drive 1 not found No boot device available - Strike f1 to retry boot, f2 for setup utility Har testet med alle mulige kombinasjoner på pinnene, og floppy'n er jo bare der. Er det noen som vil hjelpe? Har en harddisk og en cd brenner. Lenke til kommentar
trubadurix Skrevet 22. februar 2003 Del Skrevet 22. februar 2003 prøv å komme deg inn i bios og se etter om de er aktive der Lenke til kommentar
güner Skrevet 22. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 22. februar 2003 Jeg har aktivert dem nå og det fungerer. Men jeg har fått et nytt problem, og det er at når jeg begynner å installere, etter ca 5 min, starter pc'en og pipe inni og deretter slå seg av. Det er hovedkortet som piper. Noen ideer om hva det kan være? Lenke til kommentar
Croyfer Skrevet 22. februar 2003 Del Skrevet 22. februar 2003 Les i manualen til HK og finn "beep-guiden" Der står det beskrevet hva de forskjellige kombinsajonene av piiiiiiip betyr. Tre lange, ett kort, to lange og fire korte kan jo f.eks. betyr at HK er tørst og må ha litt vann... <<--- Dette var bare et eksempel da... Let og finn 8) Lenke til kommentar
güner Skrevet 22. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 22. februar 2003 Har ikke den manualen dessverre. Lenke til kommentar
ZneyPhinx Skrevet 22. februar 2003 Del Skrevet 22. februar 2003 Høres ut for meg som om maskinen er DOA. Jeg ville ringt Dell og fått de til å replace maskinen, skal ikke være så mye tull ved første oppstart, dårlige tegn :wink: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå