Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Møtte en jeg ikke får ut av hodet - har dame, hva nå?

Gjest Gutt på sånn ca 20

Anbefalte innlegg

Gjest Gutt på sånn ca 20

Jeg var på fest i helgen, og der møtte jeg en nydelig jente. Det første jeg sa da jeg kom på festen var at hun der skal jeg ha. Tok ca 1 time før jeg kom i kontakt med hun (måtte jo snakke litt med de jeg kjente fra før først). Da jeg fikk kontakt med hun tok det ikke lang tid før vi gikk inn på et annet rom og satt der og snakket resten av festen. Da de jeg kom med skulle gå spurte hun meg om jeg ikke ville sove med hun der (på festen altså). Hvordan sier man nei til noe sånt? Jeg gikk hvertfall til sengs sammen med hun...og vi ble liggende og snakke hele natten. Neste dag måtte jeg være der til alkoholen hadde kommet seg ut av blodet...så jeg kunne kjøre hjem. Alt var fin, vi spiste frokost sammen (som jeg overrasket både henne og meg med å lage). Men da klokken nærmet seg 15.00 fikk jeg liksom en følelse av at dette bare var helt feil...og jeg gikk hjem. Nesten uten å si hade. Fikk liksom plutselig dårlig samvittighet med tanke på at jeg har kjæreste.

Det skjedde ikke noe mellom meg og hun jeg møtte på festen annet enn det jeg har beskrevet. Altså, bare snakking og ligge litt sammen i sengen...ikke noe mer. Ingen kysssing, klåing eller sex.

Så nå kommer problemet. Jeg trodde alt skulle være bra, men i dag har det ikke gått et sekund uten at jeg har tenkt på hun. Får hun faen ikke ut av hodet. Er egentlig sånn at jeg vurderer å gjøre det slutt med damen bare så jeg kan holde rundt hun og kysse hun...bare en gang. For altså, jeg vet vi ikke passer sammen. Vi er heeelt forskjellig...noe som ikke bare er litt frustrerende.

Vet ikke helt hvorfor jeg skriver dette..følte bare jeg måtte. Hva ville dere gjort? Kan ikke akurat påstå jeg har følelser for hun jeg er sammen med lenger...hun bare er der liksom, ikke noe mer. Og hun jeg møtte på festen....hun MÅ jeg bare se igjen. Har ikke nummeret hennes eller noe, men vi har en felles venn, så jeg skal vel klare å få tak i det.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest trådstarter

Altså; slemt å si det, men jeg bryr meg ikke så veldig mye om jeg blir singel igjen. Det jeg egentlig er reddest for er at hun jeg møtte på festen skal ha forandret seg, tenk seg om eller whatever. Hun vet også at jeg har dame.

Hmm, jeg vet ikke...tror jeg må sove på det. Aldri opplevd å få så sterke følelser for noen på så kort tid. Dette er bare sykt.

Takker for svar...

Lenke til kommentar

Vel isåfall så er det første du skal gjøre og ende forholdet ditt med dama du har nå. For hennes del, la henne få litt tid og komme seg over deg før du hopper på noen nye. Ingenting er så dritt som og bli ditcha til fordel for noen andre.

Lenke til kommentar
Gjest trådstarter
Vel isåfall så er det første du skal gjøre og ende forholdet ditt med dama du har nå. For hennes del, la henne få litt tid og komme seg over deg før du hopper på noen nye. Ingenting er så dritt som og bli ditcha til fordel for noen andre.

Akkurat det sier alle vennene mine også. Men...men..jeg har rotet meg så alt for langt opp i dette forholdet. Skal nok klare å gjøre det slutt, men ikke nå med det første. Det går bare ikke. Jeg virker sikkert som den drittsekken - og mulig jeg er det - men hun er liksom den jenten som aldri får seg noe, og hvordan vi ble sammen det vet jeg ikke. Tenkte egentlig bare at hun også skulle få oppleve litt, og ikke sitte inne hver dag, derfor jeg begynte å være med hun i utgangspunktet. Litt som frivillig hjelpearbeid. Faen, får ikke akkurat noe bedre samvittighet av å si dette heller. Uansett så kommer hun til å bli så ødelagt som bare faen om jeg bare gjør det slutt nå.

Men ja, jeg er vel enig med deg. Og ja, jeg har slått opp med jenter før...dette er bare så mye vanskeligere.

Lenke til kommentar

Jeg har vært litt å samme båt. Mistet følelsene totalt, jo fortere du gjør det slutt, desto bedre. Det værste som kan skje er at du havner i en ond spiral der hennes interesse øker proporsjonalt med din som synker.

Etter at du har gjort det slutt så kan du prate med hun du har møtt, men ikke gjør noe "moves", før det er gått litt tid. Gjør dette av hensyn til damen som på dette tidspunkt er eksen din. Som phax sier, ingenting suger mer enn å bli ditcha til fordel for noen andre.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Gjest trådstarter

Ja, en liten bump, men jeg føler jeg må oppdatere dere på livet mitt eller noe sånt.

Nå var jeg litt med denne jenten jeg møtte. Hun sov hos meg en natt og litt sånt. Fremdeles ingen sex, men var vel ganske nært grensen til å kunne kalle det å være utro. Og jeg angrer...veldig.

Da vi våknet neste morgen og hun sa hun var glad i meg og at hun var forelsket og greier klarte jeg ikke mer. Fortalte hun hvordan det lå an; at jeg hadde dame (noe hun egentlig visste), og at jeg derfor ikke kunne fortsette å være med hun. Fant ut at jeg for en gangs skyld skulle være helt ærlig, og forklarte hun hele greien og sa unnskyld. Vil ikke akkurat si hun tok det så veldig bra, men føler jeg gjorde det rette - ikke at jeg begynte å gi hun forhåpninger, men at jeg klarte å avslutte det før jeg hadde rotet meg enda lengre inn i driten. Tviler på hun vil snakke med meg igjen egentlig...

Var ett eller annet som skjedde med meg da hun sa hun var forelsket. Fikk så forbanna dårlig samvittighet, og klarte ikke å tenke på noe annet enn hvor mye jeg egentlig likte hun jeg er sammen med. Har egentlig aldri følt noe for hun, vi har liksom bare vært sammen, men nå...nå er jeg skikkelig forelsket. Så på en måte kom det jo noe godt ut av dette, men på en annen side kommer det nok til å ta laaaang tid før jeg kan tilgi meg selv for å være så kjip. Har ingen planer om å fortelle dette til damen, da jeg tror hun har best av å ikke vite det...men...ååå. Ja, ååå.

Lenke til kommentar
Gjest trådstarter
Du gjorde det einaste rette, sjølv om det er vanskelig. Og eg ville vudert å slå opp med dama du har no (såklart over tid), om forholdet er slik du beskriver det lengre oppe.

Det er det, da. Vet ikke om forholdet er sånn lenger. Jeg har ikke følt meg tiltrukket av henne før i går, da dette skjedde. Nå er jeg av en eller annen grunn forelsket som faen. Så akkurat nå er det hvertfall umulig for meg å slå opp, føler dette kan funke. Greit nok vi ikke er de to noen ville tippet kunne vært sammen, men jeg ser ingen negative sider ved henne lengre. Alt har bare blitt helt merkelig.

Kan jo være dette er underbevisstheten min som prøver å få vekk skyldfølelsen, ikke vet jeg. Og så lenge jeg ikke vet, men har det fint med hun; så gjør jeg det ikke slutt.

Lenke til kommentar
Gjest trådstarter
Du hadde to "rette" valg, og du valgte en av dem :)

Føler selv det retteste hadde vært å ikke rotet meg bort Og burde vel egentlig også løart å komme meg ut av det før det gikk så langt at hun ble forelsket og såret og greier. Hater å såre andre...selv om jeg er ganske så flink til det.

Lenke til kommentar

Så det vi har kommet frem til her; har du dame, eier hun deg og selv om du finner noe bedre så må du først finne en "gyldig" grunn til å slå opp med kjæresten. Hva har skjedd med verden? skremmende hvor bundet folk tror de er.

Men for all del, utroskap er jeg lite glad i, så slå opp først. Du virker egentlig bare meget feig, du vil både ha i pose og sekk, og slik går det ikke med slemme gutter...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...