Deepsearch Skrevet 21. februar 2003 Del Skrevet 21. februar 2003 Fikk Icemat idag, men det var trolig en tabbe. Muspekeren henger igjen når jeg lar musa stå i ro en liten stund! Andre som har trøbbel med dette? Sjekket websida til Icemat og musa sto ikke under optiske mus som var testet og godkjent for matta. Burde nok sjekket bedre! Lenke til kommentar
ponke Skrevet 21. februar 2003 Del Skrevet 21. februar 2003 Dette har ingenting med musematten å gjøre, eller meget lite. Dette har med at musa går i et sparemodus, hvor den bare sjekker hvert Xende sekund etter oppdateringer, noe som betyr at det kan ta et halv sekund eller slikt å få den igang igjen etter pausen. Helt normalt med andre ord. Mvh kjello2 (jeg har skiftet brukernavn, det nye er ponke) Lenke til kommentar
Deepsearch Skrevet 21. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 21. februar 2003 Det finnes sikkert en form for sparemodus som musa bruker. Men dette har jeg aldri lagt merke til ved bruk av min vanlige 3m matte. Det er stor forskjell! Garantert! Irriterende, men Icemat er vel antagelig konstruert med tank på ball-mus og ikke optiske! Lenke til kommentar
Hedeon Skrevet 22. februar 2003 Del Skrevet 22. februar 2003 Den hvite Icemat'en er ikke beregnet for optisk mus, men det er derimot den sorte. Ellers anbefaler jeg Everglide sine optiske musmatter. Meget fornøyd med den. Lenke til kommentar
Deepsearch Skrevet 22. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 22. februar 2003 Det er den svarte utgaven av Icemat jeg har! Hvis jeg lar muspekeren stå i ro noen sekunder eller mer er det ofte at den henger. Må ofte rulle litt med mushjulet får å få den igang igjen! Får vel kjøpe meg en Everglide matte! Har to maskiner så det er ikke noen krise akkurat! Lenke til kommentar
ASDASDKL2131 Skrevet 22. februar 2003 Del Skrevet 22. februar 2003 Er ikke den musematten laget i glass? Leste et sted at optisk mus og musematter laget av glass ikke fungerer helt bra sammen... Lenke til kommentar
scirocco Skrevet 22. februar 2003 Del Skrevet 22. februar 2003 [...] Må ofte rulle litt med mushjulet får å få den igang igjen [...] Musehjul? Var det ikke en optisk mus det var snakk om her? Lenke til kommentar
Deepsearch Skrevet 22. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 22. februar 2003 Jo optisk mus! Mente den tingen du scroller med! Lenke til kommentar
Hedeon Skrevet 22. februar 2003 Del Skrevet 22. februar 2003 Merkelig, har en kamerat som har sorte utgaven og optisk mus, og det funker helt fint. At man ikke kan bruke glass mus matter til optisk mus stemmer jo i og for seg, men det hele kommer jo an på hvor mye "grums" det er i glasset som den optiske sensoren kan lese av. Everglide sine optiske matter er jo gjennomsiktige med glitter inni som sensoren leser. Lenke til kommentar
bernini Skrevet 22. februar 2003 Del Skrevet 22. februar 2003 Intellimouse 3.0 explorer selges jo bundlet med den svarte icematen, så jeg regner nå med det skal fungere med optisk. Tror ikke Microsoft lille latt Icemat selge sin mus sammen med matten hvis de ikke hadde fungert sammen. Sitter selv med en sort Icemat og en Logitech MX700 og har ikke hatt noen problemer som du nevner. Edit: skriveleif Lenke til kommentar
Lord_Linus Skrevet 22. februar 2003 Del Skrevet 22. februar 2003 Ha(dde)r en slik selv, samme problem som deg, bortkastede penger spør du meg. Lenke til kommentar
fUsiOn Skrevet 22. februar 2003 Del Skrevet 22. februar 2003 Kjøpte musematte på elkjøpt jeg. En bløt gummiaktig musematte, litt tung og med bobler på. Allsop står det på den. Topp! er alt jeg har å si. Lenke til kommentar
Lord_Linus Skrevet 23. februar 2003 Del Skrevet 23. februar 2003 Lenge leve Allsop Lenke til kommentar
eatshorts Skrevet 23. februar 2003 Del Skrevet 23. februar 2003 det er nok musa.. den er en skikkelig drittmus som er utrolig kresen på underlaget. har den selv. men bruker heller en ballmus Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå