EmmJay Skrevet 25. februar 2008 Del Skrevet 25. februar 2008 Av alle sære spillopplevelser som kommer fra Japan, er dette absolutt en av de bedre. Les mer Lenke til kommentar
lolvik Skrevet 25. februar 2008 Del Skrevet 25. februar 2008 Eneste spillet som gir meg lyst til å kjøpe meg en psp : ) Lenke til kommentar
Haawy Skrevet 25. februar 2008 Del Skrevet 25. februar 2008 Flott anmeldelse! Hadde tenkt på dette spillet før men nå MÅ jeg bare ha det! Lenke til kommentar
( ´Д`) VIP QUALITY!! Skrevet 25. februar 2008 Del Skrevet 25. februar 2008 Huh, dette spillet så jeg på Lefdal i Trondheim på lørdag. Litt på forskudd altså, hvis det var onsdag som var dagen Lenke til kommentar
arthoz Skrevet 25. februar 2008 Del Skrevet 25. februar 2008 Eneste spillet som gir meg lyst til å kjøpe meg en psp : ) Så absolutt enig Lenke til kommentar
Allt í lagi Skrevet 25. februar 2008 Del Skrevet 25. februar 2008 Grunnen til at jeg bestiller en psp i skrivende stund. Lenke til kommentar
kaasa92 Skrevet 25. februar 2008 Del Skrevet 25. februar 2008 (endret) Det er mange andre bra spill til PSP også da. GTA: VCS Daxter ( det skal vel du ha theMar ? avataren din sier vel det meste ) Killzone: Liberation Loco Roco (som nevnt i artikkelen) MGS: Portable Ops R&C: Size Matters +++ Snart kommer også GoW til PSP. Får vel kjøpe noen ny PSP spill snart, blitt en stund siden nå. GoW kjøper jeg kanskje. Spørs om jeg har penger nok Endret 25. februar 2008 av killer92 Lenke til kommentar
Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 25. februar 2008 Del Skrevet 25. februar 2008 Ser utrolig morsomt ut. Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 25. februar 2008 Del Skrevet 25. februar 2008 Skjønner hva han mener med hjermevaskende musikk Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Proteeect! :!: Lenke til kommentar
Allt í lagi Skrevet 25. februar 2008 Del Skrevet 25. februar 2008 Det er mange andre bra spill til PSP også da.GTA: VCS Daxter ( det skal vel du ha theMar ? avataren din sier vel det meste ) Killzone: Liberation Loco Roco (som nevnt i artikkelen) MGS: Portable Ops R&C: Size Matters +++ Snart kommer også GoW til PSP. Får vel kjøpe noen ny PSP spill snart, blitt en stund siden nå. GoW kjøper jeg kanskje. Spørs om jeg har penger nok Ja reiv med Daxter og size matters. Skal også ha loco roco, patapon og GoW senere. Lenke til kommentar
IceDale Skrevet 25. februar 2008 Del Skrevet 25. februar 2008 Demo kan lastes ned fra playstation store Kan spille tre brett og får en brukbar feel for spillet. Dette spillet skal kjøpes inn, og for ordens skyld kan jeg nevne at Final Fantasy Tactics for PSP er vel verdt en titt. Lenke til kommentar
Stark raven Skrevet 28. februar 2008 Del Skrevet 28. februar 2008 Klør etter å få spille det. Bare synd at det ikke finnes en eneste butikk i Osloområdet som har fått det inn enda... Lenke til kommentar
kaasa92 Skrevet 28. februar 2008 Del Skrevet 28. februar 2008 Hva med å bestille fra internet ? Rart at de ikke har det i Oslo Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 6. mars 2008 Del Skrevet 6. mars 2008 Ja, for der har vel du vært å tømt lagre Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg