BareGjest Skrevet 25. februar 2008 Del Skrevet 25. februar 2008 Hei .. Har sikkert posta feil men var litt usikker hvor dette hører hjemme. Uansett, en kompis av meg driver og hører på lydbøker fra og til jobb. Det rare er at filene ikke spilles i rett rekkefølge (han har prøvd flere spillere, samtlige av type usb.minnebrikke). Jeg trodde disse spillerne spilte mp3 filer basert på enten navn eller "rekkefølge nr" i metadata? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341 Skrevet 25. februar 2008 Del Skrevet 25. februar 2008 skru av shuffle mode? Lenke til kommentar
BareGjest Skrevet 25. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 25. februar 2008 skru av shuffle mode? Har sjekka spilleren hans - skuffle er skrudd av. Forstår ikke hva annet det kan være. Lenke til kommentar
k-orm Skrevet 25. februar 2008 Del Skrevet 25. februar 2008 Jeg trodde disse spillerne spilte mp3 filer basert på enten navn eller "rekkefølge nr" i metadata?En del billige spillere sorterer bare etter filnavn og leser ikke metadata. Ofte må man kalle filene for '01_boktittel_kapittel_1' for at de skal spilles i rett rekkefølge. (Måtte det på min gammle Asono AB600). Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341 Skrevet 26. februar 2008 Del Skrevet 26. februar 2008 om shuffle er av, kommer det an på hva slags spiller det er snakk om. noen leser kun filnavn, andre kun id3 data Lenke til kommentar
IKKE_I_BRUK!"!!! Skrevet 26. februar 2008 Del Skrevet 26. februar 2008 (endret) --- Endret 30. november 2008 av StargateLOVER Lenke til kommentar
BareGjest Skrevet 26. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 26. februar 2008 Har faktisk prøvd flere - har både en gammel Creative og en Apacer liggende, filnavn er satt riktig og det samme gjelder metadata/IDtag. Dette gjelder dog kun lydbøker - annen musikk blir spilt riktig i forhold til filnavn. Merkelige greier.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå