sico Skrevet 25. februar 2008 Del Skrevet 25. februar 2008 (endret) Når jeg går inn på www.wow-europe.com klikker internett explorer og henger seg opp, mens med firefox klarer jeg å besøke siden. Noen som har peiling på hvorfor og hva jeg kan gjøre for å fikse det? Endret 25. februar 2008 av Skagen Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 25. februar 2008 Del Skrevet 25. februar 2008 Drit i å bruk Internet Explorer! Det er det beste tipset Lenke til kommentar
iron_knuckle Skrevet 25. februar 2008 Del Skrevet 25. februar 2008 Som det er sagt før en gang. Prøv med en annen nettleser. Om du ikke liker fire fox kan du jo prøve opera. Om du må bruke ie så kan du vel prøve og laste ned siste versjon av ie. Om det ikke funker så er det vel den lettese løsningen for of fikkse ie og formatere og instalere windows på nytt. En ting du kan prøve er og kjøre eventvwr.msc og se hva det står der når ie krasjer. Lenke til kommentar
håvard87 Skrevet 25. februar 2008 Del Skrevet 25. februar 2008 Har aldri vært på den siden selv, men en kompis påstod at den inneholder mye FLASH-objekter og at å reinstallere Macromedia Flash Player fikser problemet. Prøve det;-) Lenke til kommentar
tormoddf Skrevet 25. februar 2008 Del Skrevet 25. februar 2008 Slett også temporary internet files, cookies osv. fra IE-menyene. Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 25. februar 2008 Del Skrevet 25. februar 2008 Tråden var feilpostet og har blitt flyttet til riktig kategori. (Vennligst ikke kommenter dette innlegget. Reaksjoner på moderering gjøres pr. PM/melding) Lenke til kommentar
p@ge Skrevet 25. februar 2008 Del Skrevet 25. februar 2008 Drit i å bruk Internet Explorer! Det er det beste tipset tåpelige tips Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå