r2d290 Skrevet 25. februar 2008 Del Skrevet 25. februar 2008 Hallo Hvor får jeg tak i bakgrunner for det som er bak kuben, og hvordan installerer jeg det? ser i instillingene at det er noe som heter "skydome" og "cube caps", men det er igrunn det jeg vet. har prøvd å google littegrann, men det var så mye rot, at det hadde vert fint om jeg kunne få en link/guide fra dere som vet hvordan man gjør dette... Lenke til kommentar
gnom1 Skrevet 25. februar 2008 Del Skrevet 25. februar 2008 Det er skydome du tenker på. Filer finner du f.eks her http://www.beryl-themes.org/index.php?xcontentmode=6110 eller søk etter skydome på gnome-look, evnt google Spiller ingen rolle hvor du legger filene fordi du legger inn hele stien til filene i gconf eller ccsm. Du må også enable skydome i gconf eller ccsm Lenke til kommentar
r2d290 Skrevet 25. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 25. februar 2008 (endret) ahh, takker men åssen får jeg animerte skydome? edit: animated, vil det si at bildene (for eksempel en elv) beveger seg, eller at jeg har mulighet til å flytte bildene rundt? Endret 25. februar 2008 av r2d290 Lenke til kommentar
Beritaron Skrevet 26. februar 2008 Del Skrevet 26. februar 2008 I CompizConfig Settings Manager: Lenke til kommentar
r2d290 Skrevet 27. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 27. februar 2008 joda, den er grei, men jeg lurte mer på om det er mulig å få dynamiske bilder (brann som man kan se at beveger seg osv.) ved å trykke på animering, forstod jeg det sånn at jeg da hadde mulighet til å flytte rundt på bildet mens kuben roterte, men bildet var jo fortsatt statisk... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå