hitokiri Skrevet 25. februar 2008 Del Skrevet 25. februar 2008 Falt du for Viewty, men må ha taster? Les mer Lenke til kommentar
Mrks Skrevet 25. februar 2008 Del Skrevet 25. februar 2008 Kan man skrive meldinger og ringe med å bare bruke skjermen?fin mobil. Men hadde ikke bytta den ut mot min LG KU990 Lenke til kommentar
ferrek Skrevet 25. februar 2008 Del Skrevet 25. februar 2008 Kan man skrive meldinger og ringe med å bare bruke skjermen?fin mobil. Men hadde ikke bytta den ut mot min LG KU990 Er du veldig fornøyd med din KU990? Jeg er usikker på om jeg skal kjøpe den eller KF700, tenker mest på sms-skriving, om den duger når man kun har berøringsskjerm? Lenke til kommentar
Thel Skrevet 25. februar 2008 Del Skrevet 25. februar 2008 Jeg synes denne så utrolig kul ut, og vil virkelig stå på min ønskeliste når jeg snart må kjøpe meg ny telefon. Noen som vet noe om hvordan prisen blir på denne? Lenke til kommentar
hobgoblin Skrevet 25. februar 2008 Del Skrevet 25. februar 2008 (endret) urk, var fokusen litt på bærtur under filmingen eller? ser ut som en spennende sak, men blått lys på hjulet når en benytter det?! KU990 har vel høyere oppløsning på kameraet? Endret 25. februar 2008 av hobgoblin Lenke til kommentar
Freemobilesite Skrevet 25. februar 2008 Del Skrevet 25. februar 2008 Jeg har hatt to stk Viewty, og er ikke helt fornøyd. Altså, mobilen er sikkert bra og har godt kamera, men jeg har alltid mislikt LG og etter å ha hatt iPhone må jeg ærlig innrømme at KU990 ikke oser av kvalitet. Den virker som en plastklump, rett og slett.... Min subjektive mening. Lenke til kommentar
Mrks Skrevet 26. februar 2008 Del Skrevet 26. februar 2008 Kan man skrive meldinger og ringe med å bare bruke skjermen?fin mobil. Men hadde ikke bytta den ut mot min LG KU990 Er du veldig fornøyd med din KU990? Jeg er usikker på om jeg skal kjøpe den eller KF700, tenker mest på sms-skriving, om den duger når man kun har berøringsskjerm? Ja jeg syntes det fungerer veldig bra å skrive meldinger,man kan jo velge mellom qwerty tastatur,tastatur og håndskriftskjerm.Bruker nok mest tastaturet(som nesten fungerer like bra som en vanlig telefon med taster etter trening) og Qwerty tastaturet som også krever øving,men fungerer bra etterhvert.smart er det også at det er en vibrering i telefonen når du trykker på et punkt på skjermen slik at man kjenner at man har trykket. Lenke til kommentar
Teksup Skrevet 26. februar 2008 Del Skrevet 26. februar 2008 Er utrolig fornøyd med min ku990. Kunne ikke falt meg inn å bytte den ut med det første Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg