Svendsen Skrevet 21. februar 2003 Del Skrevet 21. februar 2003 Jeg har start.no konto men de støtter ikke mysql ... dumt det der. Men er det noen som gjør det? altså freehost? Mener jeg har lest noe om det her på forumet.. lycos eller noe? på forhånd takk for hjelpen [/img] Lenke til kommentar
Svendsen Skrevet 22. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 22. februar 2003 JA da er det oppe brukte lycos.co.uk Se her Men det går så forbannet triegt... noen med erfaring? takker bare jeg.... Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 23. februar 2003 Del Skrevet 23. februar 2003 Hvis du skal bruke forumet, må du nok desverre betale for host. Hos Lycos/tripod får du masse "could not connect to database", og oppetiden er vel på rundt 50%. Det eneste nyttige gratis mysql hoster kan brukes til er å teste. Lenke til kommentar
Svendsen Skrevet 23. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 23. februar 2003 ja jeg fant ut det etter hvert jeg og... så nå venter jeg bare på at domenet mitt skal komme opp Lenke til kommentar
indahla Skrevet 24. februar 2003 Del Skrevet 24. februar 2003 kan jo prøve freesql.org Den er faktisk ganske bra når det gjelder hastighet og oppetid... Lenke til kommentar
Svendsen Skrevet 24. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 24. februar 2003 for meg er ikke det noe emne lenger men det kan jo være greit for andre å vite.... Har skaffet meg egent domene med host som støtter det meste Lenke til kommentar
laaknor Skrevet 25. februar 2003 Del Skrevet 25. februar 2003 hoste selv på DSL'en er morsomt, på low bandwidth sider.... Er ingen grenser for hvor mye du kan ha i databasen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå