oleHgodo Skrevet 9. januar 2002 Del Skrevet 9. januar 2002 Er det noen som vet om noen stillegånde vannpumper? Ikke Eheim men bør helst ver 230v Lenke til kommentar
oleHgodo Skrevet 9. januar 2002 Forfatter Del Skrevet 9. januar 2002 er det ingen som hvet om hvor jeg kan få kjøpt 230v pumper? Lenke til kommentar
minimum payne Skrevet 9. januar 2002 Del Skrevet 9. januar 2002 kjøp ei lita akvariumspumpe , de bråker ikkeno og er kjempebra. Lenke til kommentar
blackice Skrevet 9. januar 2002 Del Skrevet 9. januar 2002 akvarie pumper fåes som sagt på en dyrebutikk eller rene akvarie butikker. Pass bare på så du får en som klarer å produsere overtrykk slik at du får vannet helt opp til prosessoren, med mindre du har liggende hovedkort. Lenke til kommentar
eSik Skrevet 9. januar 2002 Del Skrevet 9. januar 2002 Er dere klar over at Eheim pumper ER akvariepumper og ikke vannkjølingspumper? :wink: *hirrhirr* Lenke til kommentar
khosethl Skrevet 9. januar 2002 Del Skrevet 9. januar 2002 Sjekk 3dfxcool.no, de har fått inn en ny type pumpe der, hvorfor vil du ikke ha Eheim? Lenke til kommentar
oleHgodo Skrevet 10. januar 2002 Forfatter Del Skrevet 10. januar 2002 Grunnen til at jeg ikke ville ha Eheim er at der koster ekstremt mye.. og jeg må minst ha 1280 for å kunne drive skubbe vannet helt opp i "bong cooleren" og pressa det akseptabelt ut av dusjhodene der oppe. Har nå en "kamping vogn" pumpe som går på 12v og bråker noe extremt, men den har et meget godt trykk og pumper mye vann! (tror de blir brukt til å drive dusjkabinett i kampingvogner). men nå har jeg isolert den helt og kjører den på 7v, den leverer fortsatt rikelig med vann og bråker nesten ingenting. =) Så nå har jeg endelig en ganske så stillegående maskin som kjøler ekstremt bra.. vannkjøling på cpu, chippsett og gpu ruler vilt.. 25c på cpu og litt mindre på gpu og chipp men takk for hjelpen. Lenke til kommentar
Arctic Skrevet 15. januar 2002 Del Skrevet 15. januar 2002 Skal du ha rimelige og driftsikre pumper, skjekk her: http://www.webzoo.net/ Det må vel bli en Aquabee? Kjøpte selv en Aqua-medic Oceanrunner 3500 Jepp, det siste tallet står for liter i timen... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå