White_Tiger Skrevet 25. februar 2008 Del Skrevet 25. februar 2008 Tenkte å bestille et X-Fi kort fra mamoz men siden de ikke hadde det på lager så bestilte jeg fra direkteshop.no. På sidene dems sto det at de hadde 20+ på lager så da forventet jeg rask levering. Siden jeg fortsatt venter på nytt visakort kunne man forhåndsbetale med vanlig bankoverføring. Betaling registrert og alt ser fint ut på kontosidene dems. (18. Januar) 31. Januar hadde jeg fortsatt ikke fått noe kort så jeg sendte dem en e-post angående når kortet ville komme. Og fikk dette til svar: Hei, jeg må unnskylde så mye, vi har blitt raskt utsolgt men jeg vet det ligger en bestilling på varen, så den er på vei inn, men det kan gå noe tid dessverre. Det er alltid litt ukjent hvor lang tid det kan ta gjennom tollen osv. Normalt skal det ikke ta mange dagene dog. Jeg har merket din handel med "hastelevering" slik at du får først når de kommer på lager.. Beklager denne forsinkelsen.. Fortsatt står det 20+ på lager på dere websider, men nok om det. 8. Februar mottar jeg en boblekonvolutt fra direkteshop.no som inneholder en Vista Driver CD til X-fi og det var ingen tegn til at konvolutten hadde blitt åpnet. Jeg sender et nytt spørsmål om når lydkortet kommer, om de har et sporingsnummer og får til svar(18. Februar): beklager, varer under 800 blir ikke sendt med sporing. Siden dette har jeg sendt dem 2 e-poster om de har sendt kortet og om det er normalt å sende CD separat. Ikke noe svar og de har bare en telefonsvarer på sitt telefonnummer som sier at du må kontakte via e-post. Jeg synes dette er ganske håpløs support og håper noen har noen idèer om hva man kan gjøre. Lenke til kommentar
White_Tiger Skrevet 26. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 26. februar 2008 Fikk ny e-post i dag, merkelig at å vise til en post på et forum øker hastigheten på svar. Hei, jeg ser vi dessverre har hatt en feilplukk med din leveranse - ny vare sendes -beregnet leveringstid på denne varen er nå 5 virkedager. Jeg sender uansett med en gratis usb hub til deg som en liten kompensasjon for dette bryderiet. Beklager sterkt dette. Lenke til kommentar
riroil Skrevet 26. februar 2008 Del Skrevet 26. februar 2008 Dette er vel en av de useriøse butikkene som dessverre ødelegger for andre. Enkeltpersonforetak som selger det meste fra DCS i Danmark. Tviler på at han sitter på noe lager i det hele tatt, men bestiller rett fra DCS. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå