Qlimax Skrevet 25. februar 2008 Del Skrevet 25. februar 2008 Hei! Har klart å få den geniale idéen om å skrive om Nemi og Pondus på særemnet mitt, men nå sliter jeg skikkelig! Problemstillingen min er noe sånn: hvordan ser Nemi og Pondus på samfunnet (finne likheter, og ulikheter), men problemet er at jeg ikke klarer NOEN TING :S 70% av særemnet skal handle om dette, og hele greia skal være på 15-20 sider.. Klarer bare skriv 10 linjer, og da er det stopp.. HJELP MEG!! All hjelp mottas med takk Lenke til kommentar
CurSe Skrevet 26. februar 2008 Del Skrevet 26. februar 2008 Genial ide som resulterer i at du klarer å skrive 10 linjer, jeg er ikke imponert Har vel lest det meste av Pondus som har kommet ut her til lands og jeg klarer heller ikke tenke meg til hvordan Pondus ser på samfunnet. Lukter jeg en ny problemstilling? Lenke til kommentar
Ryolitt Skrevet 29. februar 2008 Del Skrevet 29. februar 2008 Hmm... det nærmeste jeg kan komme et svar er at i Pondus' øyne er alle som ikke liker øl, fotball og tungrock idioter. Det er da et slags syn på samfunnet? Lenke til kommentar
Tomeito Skrevet 29. februar 2008 Del Skrevet 29. februar 2008 Pondus er jo kanskje tidenes mest sjåvinistiske person. Nemi på sin side er også ganske fordomsfull men ikke så mye. Om du klarer å skrive 15-20 sider tviler jeg på. Damn, da jeg hadde særemne var det greit med en 6-9 sider.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå