gukki Skrevet 25. februar 2008 Del Skrevet 25. februar 2008 Hei alle sammen! Er ny her, har fotografert en liten stund, og legger nå ut ett portrett for konstruktiv kritikk. Vet det ikke er aller tiders, men vil gjerne vite hva jeg kunne ha gjort annerledes. Olympus e-410 14-42mm 1:3,5-5,6 Lenke til kommentar
snillekim Skrevet 25. februar 2008 Del Skrevet 25. februar 2008 Det er sikkert andre her med andre meninger. Men jeg syns du valgte feil vinkel og kanskje bildet ville blitt bedre uten tunga. Manglet kanskje litt lys også? Lenke til kommentar
sn0dig Skrevet 25. februar 2008 Del Skrevet 25. februar 2008 (endret) - Stygg skygge under haken - Kan se rett opp i nesen - En huskeregel er at fokus bør ligge på øyene Ellers synes jeg at du kunne brushet noen av urenhetene i huden, som f.eks glinset på nesen som kommer av litt fettete hud + lys Forøvrig er jeg enig med snillekim i feil vinkel Endret 25. februar 2008 av sn0dig Lenke til kommentar
IceFox Skrevet 25. februar 2008 Del Skrevet 25. februar 2008 Skjønner ikke helt hva du har prøvd på her. Såvidt jeg tolker det, ønsker du at tungen skal gi en form for "sexy" effekt, som brukt blant mange modeller. Hvis dette er intensjonen, fungerer det dårlig. Tungen i seg selv er svært lite delikat egentlig, og særlig fra den vinkelen med så mye fokus. Kan hende jeg har misforstått greia helt, men ønskes det gjerne en forklaring på tunga... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå