isabella84 Skrevet 25. februar 2008 Del Skrevet 25. februar 2008 Jeg er 23 år. Har ikke jobba så veldig mye så der røyk den! Men har gått på skole, tok en gang grunnkurset over 2 år fordi jeg var så skolelei! Gjelder dette som 2 år på den 5års regelen?? Har og nå gått hjemme med barn i snart 1,5 år. Man kan bruke dette også å plusse dette 1,5'te året på antall år man har "gjort noe"?? Jeg jobbet også ett år fulltid men jobbet ikke inn så mye inntekt,står vel at jeg tjente 12000 det året eller noe men jobbet hver dag fra tidlig til seint. Var vel egentlig endel frivillig arbeid og hjalp til mye... Nå er verkstedet lagt ned pga sjefens dødsfall. men har attest,men der står ikke hvor mye jeg har jobba! Men kan jeg i bunn å grunn si at jeg nå har samla opp 4,5år å mangler 1/2 år???? noen hjelpe meg pliiiis! er så dritalei skolen å prøver å "finne" en vei utav dette å VIL bruke 23/5 regelen såfremt det går!!! Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 25. februar 2008 Del Skrevet 25. februar 2008 Denne tråden stenges, og diskusjonen fortsettes i den andre, like tråden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg