ludvig Skrevet 21. februar 2003 Del Skrevet 21. februar 2003 Noen som vet om en side med mange gratis polyfoniske filmteameringelyder, som jeg kan laste ned, f.eks Star war og James Bond. Lenke til kommentar
radivx Skrevet 22. februar 2003 Del Skrevet 22. februar 2003 <SNIP> Join forumet, og fortell meg hva du vil ha... Jeg bygger opp en samling... Der jeg adder noen få ringetoner av og til Lenke til kommentar
hanskongen Skrevet 16. mars 2003 Del Skrevet 16. mars 2003 Du kan ta en titt på siden min.... Har akkurat laget den, men den er mest for meg og brødrene mine som ville ha noen ringetoner og spill uten å betale for mye.... <SNIP> Dette er en wap side hvor du kan finne det meste av det du trenger... Lenke til kommentar
codec Skrevet 26. mars 2003 Del Skrevet 26. mars 2003 Du kan ta en titt <SNIP> Ligger en del der, men det kommer jo ann på hva slags telefon du har. Send dem en mail så kanskje dem kan hjelpe. Lenke til kommentar
AKIRAx77 Skrevet 26. mars 2003 Del Skrevet 26. mars 2003 Det ingen har skjønt enda er at man skal følge den gamle ringetone lesten...hvem vil ha en sang med intro, og et vers før man hører hva det er. Skal dere legge ut midi filer, så gjør en jobb av det..lag en loop av signatur melodien.....men da blir det vel så mye jobb at dere må starte å selge det...oj oj...kanksje like greit å gå til betal sitene....som har gjort akkurat det. AKIRA Lenke til kommentar
radivx Skrevet 27. mars 2003 Del Skrevet 27. mars 2003 liker du ikke den lille startet... mine melodier er som regel hele sanger.. perfekt for briefere... ikke bare en 10 sek di-dy-da-du sang Lenke til kommentar
SiR0 Skrevet 27. mars 2003 Del Skrevet 27. mars 2003 Linking til kopibeskyttet materiale godtas ikke, jfr forumets retningslinjer. Overtramp kan føre til reaksjoner, og i siste instans, utestengelse fra forumet. For mer informasjon, se http://forum.amobil.no/retningslinjer.php Denne tråden stenges... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg