ZealD Skrevet 25. februar 2008 Del Skrevet 25. februar 2008 Heisann. Jeg er usikker på hvor dette emnet hører hjemme, så flytt det gjerne dersom det er nødvendig. Jeg er ute etter litt informasjon om Nederland / Holland. Dette er en oppgave jeg har valgt i geografien og er ute etter en problemstilling og litt informasjon rundt denne. Midlertidig har jeg valgt følgende problemstilling: - Hvilke konsekvenser har globla oppvarming for Nederland, og hva kan de gjøre for å hindre nasjonal ødeleggelse dersom situasjonen blir forverret ytterliggere?` Håper noen har litt kunnskap om emnet. Klart, jeg kan jo google det og lese om det, men vil gjerne vite litt hva folk rundt om i Norge har fått med seg, og kanskje det er noen Nederlendere her som kan forklare hvordan de ser på situasjonen. På forhånd takk Lenke til kommentar
monzilla Skrevet 26. februar 2008 Del Skrevet 26. februar 2008 CIA World Factbook har info om det meste, kanskje du finner noe du trenger der Lenke til kommentar
ZealD Skrevet 26. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 26. februar 2008 CIA World Factbook har info om det meste, kanskje du finner noe du trenger der takk skal du ha Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå