cruelphotography Skrevet 25. februar 2008 Del Skrevet 25. februar 2008 Har postet ett par av denne jenta her før. Litt annen stil denne gangen ^^ Lenke til kommentar
Fotofashion Skrevet 26. februar 2008 Del Skrevet 26. februar 2008 Helt ærlig.. Ideen og posseringen er kjempe bra, hvis jeg så at hu hvilte ryggen på noe.. Det ser ut som en veldig slitsom stilling å holde. Men som sagt ideen og posseringen er kjempe.. savner bare noe hu kunne ha lagt vekta på. Lyset er spennende Lenke til kommentar
cruelphotography Skrevet 26. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 26. februar 2008 Hun legger vekta på tøystoffet bak seg! Står to folk og holder opp stoffet Men skjønner hva du mener, ja Lenke til kommentar
christofferv Skrevet 26. februar 2008 Del Skrevet 26. februar 2008 Litt uenig der, jeg syntes at bildet hadde blitt ganske rotete med en kant eller lignende midt i bildet. Nå ser det ut som om hun nyter lufta rundt seg, og det får frem en behagelig følelse. Det jeg likte mindre var at det ser ut som om du har brukt en sinnsyk oppskarping, og deler av fjeset hennes får svarte kornete prikker. Du skulle prøvd å lagt på en slags "soft" overflate på huden hennes. PGA sånn som det er nå så ser det ut som om hun har det fryktelig behagelig, men så bryter det mot ansiktet hennes. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå