Gå til innhold

Netshop timesalg den 26. februar (the aftermath)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ser det er flere som ønsker seg stille vifter her.

Håper det kunne vært mulig å få til kjempebillig 120mm meget stille vifter.

 

http://www.netshop.no/aspx/produkt/prdinfo...aspx?plid=46157 på tilbud kanskje? :)

 

noctua_nf_s12_800__120mm_vifte__800rpm_-575081978_0.jpg

 

Edit:

 

Ønskeliste:

TB harddisker

Stille stille vifter i ymse størrelser

Trenger også et nytt tastatur (svart)

 

- Ekstern eller intern >500GB harddisk

- G5 eller G9 mus fra Logitech

- stillegående vifter

Endret av Fyksen
Lenke til kommentar
Ser det er flere som ønsker seg stille vifter her.

Håper det kunne vært mulig å få til kjempebillig 120mm meget stille vifter.

 

http://www.netshop.no/aspx/produkt/prdinfo...aspx?plid=46157 på tilbud kanskje? :)

 

noctua_nf_s12_800__120mm_vifte__800rpm_-575081978_0.jpg

 

Edit:

 

Ønskeliste:

TB harddisker

Stille stille vifter i ymse størrelser

Trenger også et nytt tastatur (svart)

 

- Ekstern eller intern >500GB harddisk

- G5 eller G9 mus fra Logitech

- stillegående vifter

Hehe, hvorfor i det hele tatt ha en vifte da? :whistle:

Noctua viftene er vell de dårligste viftene på markedet, ja de støyer minimalt, men de flytter heller nesten ingenting av luft. Absolutt ikke kraftige.

Ville heller håpt på billige Papst vifter, 17 db viftene, på 1200 rpm (dog lavt, men skal være gode)..

Lenke til kommentar
Heisann alle sammen.

 

Da vil jeg bare kjapt minne på hvordan dere får samlet deres ordre :)

(dette bilde kommer når dere trykker "Til Kassen")

 

 

 

Og en ting til som er kjekt og huske:

 

 

 

Varer som dere legger i "Handlekurven", er ikke "reservert" før dere bebrefter ordre. =)

 

 

Happy hunting folkens :) & Ha en fortsatt strålende dag.

 

Hilsen

Stian - NetShop.no

 

MÅ varene hentes i hos Netshop i Sandefjord? :|

Endret av dofferneo
Lenke til kommentar
Ser det er flere som ønsker seg stille vifter her.

Håper det kunne vært mulig å få til kjempebillig 120mm meget stille vifter.

 

http://www.netshop.no/aspx/produkt/prdinfo...aspx?plid=46157 på tilbud kanskje? :)

 

noctua_nf_s12_800__120mm_vifte__800rpm_-575081978_0.jpg

 

Edit:

 

Ønskeliste:

TB harddisker

Stille stille vifter i ymse størrelser

Trenger også et nytt tastatur (svart)

 

- Ekstern eller intern >500GB harddisk

- G5 eller G9 mus fra Logitech

- stillegående vifter

Hehe, hvorfor i det hele tatt ha en vifte da? :whistle:

Noctua viftene er vell de dårligste viftene på markedet, ja de støyer minimalt, men de flytter heller nesten ingenting av luft. Absolutt ikke kraftige.

Ville heller håpt på billige Papst vifter, 17 db viftene, på 1200 rpm (dog lavt, men skal være gode)..

 

her selv god erfaring med noctua vifter riktig nok kun 1 120 mm men den flytter mer luft en andre vifter som er like stille.

Lenke til kommentar

Har det lekket noe informasjon om dette salget? Noen tilbud, som har lekket?

(sist netshop salg var elendig synes nå jeg :thumbdown:)

 

Ønsker meg forøvrig, en eller kanskje to raptor disker (uansett størrelse), Papst-vifter, Mushkin Redline PC8500 1000 MHz (5-5-5-18) til under 700 (Vet jeg drømmer :innocent: :!: ), Logitech Z-5500.

Tror neppe noen av disse kommer på gode nok tilbud, sikkert bare 1-200 kroner å spare, og det er ikke veldig mye for min del..

 

Ser det er flere som ønsker seg stille vifter her.

Håper det kunne vært mulig å få til kjempebillig 120mm meget stille vifter.

 

http://www.netshop.no/aspx/produkt/prdinfo...aspx?plid=46157 på tilbud kanskje? :)

 

noctua_nf_s12_800__120mm_vifte__800rpm_-575081978_0.jpg

 

Edit:

 

Ønskeliste:

TB harddisker

Stille stille vifter i ymse størrelser

Trenger også et nytt tastatur (svart)

 

- Ekstern eller intern >500GB harddisk

- G5 eller G9 mus fra Logitech

- stillegående vifter

Hehe, hvorfor i det hele tatt ha en vifte da? :whistle:

Noctua viftene er vell de dårligste viftene på markedet, ja de støyer minimalt, men de flytter heller nesten ingenting av luft. Absolutt ikke kraftige.

Ville heller håpt på billige Papst vifter, 17 db viftene, på 1200 rpm (dog lavt, men skal være gode)..

 

her selv god erfaring med noctua vifter riktig nok kun 1 120 mm men den flytter mer luft en andre vifter som er like stille.

Da synes jeg du bør prøve diverse papst vifter, ikke de på tykkelsen 38 mm, men 25 mm.

Som selvsagt er 12 cm.

Disse er 5 ganger bedre enn Noctua viftene, har selv hatt 6 noctua vifter i min forje Pc, absolutt ikke fornøyd.. :thumbdown:

Lenke til kommentar
Heisann alle sammen.

 

Da vil jeg bare kjapt minne på hvordan dere får samlet deres ordre :)

(dette bilde kommer når dere trykker "Til Kassen")

 

 

 

Og en ting til som er kjekt og huske:

 

 

 

Varer som dere legger i "Handlekurven", er ikke "reservert" før dere bebrefter ordre. =)

 

 

Happy hunting folkens :) & Ha en fortsatt strålende dag.

 

Hilsen

Stian - NetShop.no

Skjønte ikke dette her helt jeg, kan man få bestillinger fra forskjellige timer i samme pakke i posten og slippe å betale frakt fra de forskjellige bestillingene?

Lenke til kommentar
Skjønte ikke dette her helt jeg, kan man få bestillinger fra forskjellige timer i samme pakke i posten og slippe å betale frakt fra de forskjellige bestillingene?

 

 

Ja, på slutten av dagen så legger de sammen alle ordrenen som du har markert med timesalg.

Endret av 2mmy91
Lenke til kommentar
Skjønte ikke dette her helt jeg, kan man få bestillinger fra forskjellige timer i samme pakke i posten og slippe å betale frakt fra de forskjellige bestillingene?

 

Ja! :)

 

Man legger per time de varene man ønsker å handle i handlekruven og går så til kassen og avslutter bestillingen på vanlig måte. Men husk å sette kontant, hentes i sandefjord og Timesalg slik bildet til Stian viser.

 

Om du legger inn flere ordrer utover dagen så vil Netshop samle ordrene til 1 ordre på slutten av dagen slik at det blir kun frakt på 1 forsendelse/ordre. :)

Lenke til kommentar
Skjønte ikke dette her helt jeg, kan man få bestillinger fra forskjellige timer i samme pakke i posten og slippe å betale frakt fra de forskjellige bestillingene?

 

Ja! :)

 

Man legger per time de varene man ønsker å handle i handlekruven og går så til kassen og avslutter bestillingen på vanlig måte. Men husk å sette kontant, hentes i sandefjord og Timesalg slik bildet til Stian viser.

 

Om du legger inn flere ordrer utover dagen så vil Netshop samle ordrene til 1 ordre på slutten av dagen slik at det blir kun frakt på 1 forsendelse/ordre. :)

kan en ikke velge å pakken tilsendt samtidig som alt blir samlet i en pakke?

Lenke til kommentar
Har det lekket noe informasjon om dette salget? Noen tilbud, som har lekket?

(sist netshop salg var elendig synes nå jeg :thumbdown:)

 

Ønsker meg forøvrig, en eller kanskje to raptor disker (uansett størrelse), Papst-vifter, Mushkin Redline PC8500 1000 MHz (5-5-5-18) til under 700 (Vet jeg drømmer :innocent: :!: ), Logitech Z-5500.

Tror neppe noen av disse kommer på gode nok tilbud, sikkert bare 1-200 kroner å spare, og det er ikke veldig mye for min del..

 

Ser det er flere som ønsker seg stille vifter her.

Håper det kunne vært mulig å få til kjempebillig 120mm meget stille vifter.

 

<a href="http://www.netshop.no/aspx/produkt/prdinfo...aspx?plid=46157" target="_blank">http://www.netshop.no/aspx/produkt/prdinfo...aspx?plid=46157</a> på tilbud kanskje? :)

 

noctua_nf_s12_800__120mm_vifte__800rpm_-575081978_0.jpg

 

Edit:

 

Ønskeliste:

TB harddisker

Stille stille vifter i ymse størrelser

Trenger også et nytt tastatur (svart)

 

- Ekstern eller intern >500GB harddisk

- G5 eller G9 mus fra Logitech

- stillegående vifter

Hehe, hvorfor i det hele tatt ha en vifte da? :whistle:

Noctua viftene er vell de dårligste viftene på markedet, ja de støyer minimalt, men de flytter heller nesten ingenting av luft. Absolutt ikke kraftige.

Ville heller håpt på billige Papst vifter, 17 db viftene, på 1200 rpm (dog lavt, men skal være gode)..

 

her selv god erfaring med noctua vifter riktig nok kun 1 120 mm men den flytter mer luft en andre vifter som er like stille.

Da synes jeg du bør prøve diverse papst vifter, ikke de på tykkelsen 38 mm, men 25 mm.

Som selvsagt er 12 cm.

Disse er 5 ganger bedre enn Noctua viftene, har selv hatt 6 noctua vifter i min forje Pc, absolutt ikke fornøyd.. :thumbdown:

 

Jeg har plass til 6 120mm vifter i mitt hjemmelagde kabinett.

Skal jeg fylle det opp med 6 vifter a 17 db blir det bråk. Skal sove med pcen på rommet.

Jeg har ingen problemer med varme, så lenge jeg har 3 vifter som pumper inn luft og 3 som drar ut.

 

Alle har forskjellige behov, og slutt og "nagg" på folk som har andre behov om deg selv. folk har ikke lyst på bråk i media pc eller på rommet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...