Gå til innhold

Netshop timesalg den 26. februar (the aftermath)

Anbefalte innlegg

Jeg har samme erfaring som deg med det helikopteret og jeg har en del andre så jeg kan litt om det.

Men jeg gadd ikke returnere, dog synd at de selger noe som er så dårlig. Sky Challenger piccoz typen er et minimum.

Ante meg at helikopteret bare var crap ja. Synd, for kunne sikkert vært litt moro, men sånn som det fungerer er det ikke vært plastikken det er pakket inn i engang.

Takk for svar, nå vet jeg hvertfall at det ikke er noe poeng å få det byttet.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Den var ikke med, og jeg har aldri funnet den (skjerpings Microplex). Men alt du trenger å vite står på nettsiden til Netshop/microplex.

Men du har tre linjer tilgjengelig, den fjerde er forbeholdt cpu (12V3) og er fastmontert. Hovedkortet er koblet til 12V4.

Du har 20A på hver linje, så du har ca 60A tilgjengelig (20 A forbeholdt cpu)

Så dersom du har skjermkort i CF eller SLI, kobler du ett skjermkort på 12V1 og ett på 12V2. Så fyller du opp 12V4 med drev og annet. Trenger du mer strøm (kontakter på psu), fordeler du det likt mellom 12V1 og 12V2.

Poenget er egentlig å spre lasten så likt som mulig over linjene, samtid som skjermkortene har nok å gå på ...

Håper dette hjalp ... :cool:

Endret av drbo
Lenke til kommentar
Produsenten i Kina har "glemt" å lagt den med det siste partiet fikk jeg opplyst fra Netshop. Ganske bra gjort.

Da burde de vel klare å legge den ut som en pdf til nedlasting samme sted som en kan bestille produktet? Evt. sende den pr. mail eller legge den med i papirs form når de sender ut psu til kundene ...

Lenke til kommentar

Skulle tro det ja men de bare linker deg til microplex.no og produktinfoen som står der. Vet ikke om det er alt som står i manualen men. Jeg er i alle fall teknisk interessert så en manual hadde ikke skadet. Enn så lenge funker den i alle fall fint.

Endret av Ninjahamster
Lenke til kommentar
Akkurat det for å få best ytelse står beskrevet på siden Deres. Jeg leste om det under 600 watten.

http://www.microplex.no/product.aspx?pid=M...2CFR3&mcat=

600W er forskjellig fra 1000W. Blant annet på hvilke linjer som er tilgjengelige bak, og hvordan de faste ledningene er fordelt (jeg har begge).

Så ikke henvis slik, uten at du er helt sikker. Det kan føre til problemer hos andre. En skal vite, ikke tro når en skriver slikt! :mad:

Desto større grunn for Netshop/Microplex å legge ut PDF av manualen ASAP!

Les derfor det som står under 1000W, og det som jeg skrev lenger oppe ...

Endret av drbo
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...