john.einar Skrevet 26. februar 2008 Del Skrevet 26. februar 2008 Netshop: Skal ha en Sony KDL40w3000. Godpris så jeg velger dere? Lenke til kommentar
Oeverby Skrevet 26. februar 2008 Del Skrevet 26. februar 2008 Vet du om det er mulig å hente 42" plasma'en i Oslo? Nope, dessverre gjelder kun varer fra Sandefjord lageret... Beklager. Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 26. februar 2008 Del Skrevet 26. februar 2008 haha! Jeg var først ute! trege dere er a ? Nørd.. :!: Jeg er blakk , sånn skikkelig blakk Vet ikke om jeg har penger til vannkjølinga fra sidewinder Og alt er Stian sin skyld *peke slemt på* Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Ja, jeg bumpa til neste side Lenke til kommentar
HDMI Skrevet 26. februar 2008 Del Skrevet 26. februar 2008 Vet du om det er mulig å hente 42" plasma'en i Oslo? Nope, dessverre gjelder kun varer fra Sandefjord lageret... Beklager. Da blir det en kjapp tur til Sandefjord. Lenke til kommentar
LockBreaker Skrevet 26. februar 2008 Del Skrevet 26. februar 2008 Da var også Western Digital Mybook 500 gb disk bestillt. Holder ikke det, da får det bli en fire fem til av dem om jeg trenger det. MIST 1000w + Razer Barracuda + Kabler til MISTEN + WD 500 gig = blakk. Lenke til kommentar
Oeverby Skrevet 26. februar 2008 Del Skrevet 26. februar 2008 Yess folkens. Da var det igjen tid for en Takk Dett var siste oppdatering på dagens timesalg. Tilbudene som ligger der når ligger ute til kl 11.45. Takker alle for oppmerksomheten i dag. Håper i hvertfall de fleste av dere er fornøyde. (vet vi ikke klarer og tilfredstille alle, men vi prøver) Så får dere alle sammen ha en fortsatt fin kveld / natt. Hilsner fra NetShop `gjengen som fortsatt er på jobb /Stian - NetShop Lenke til kommentar
Øyvind Skogseide Skrevet 26. februar 2008 Del Skrevet 26. februar 2008 (endret) er det mulig å velge ut varer som har vert på tilbud å merke de med timesalg og få de for tilbudsprisen? STIAN! Endret 26. februar 2008 av LokarN Lenke til kommentar
Lusken Skrevet 26. februar 2008 Del Skrevet 26. februar 2008 haha! Jeg var først ute! trege dere er a ? Nørd.. :!: Jeg er blakk , sånn skikkelig blakk Vet ikke om jeg har penger til vannkjølinga fra sidewinder da er du fattig da.... :!: :!: Lenke til kommentar
Oeverby Skrevet 26. februar 2008 Del Skrevet 26. februar 2008 er det mulig å velge ut varer som har vert på tilbud å merke de med timesalg og få de for tilbudsprisen? STIAN! Kan hende det er noen produkter rabatten fortsatt ligger på, men hovedsakelig nei. Tilbudene gjelder di timene di ligger ute Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 26. februar 2008 Del Skrevet 26. februar 2008 haha! Jeg var først ute! trege dere er a ? Nørd.. :!: Jeg er blakk , sånn skikkelig blakk Vet ikke om jeg har penger til vannkjølinga fra sidewinder da er du fattig da.... :!: :!: omfgusuk Lenke til kommentar
ExizHW Skrevet 26. februar 2008 Del Skrevet 26. februar 2008 Dette ble vanskelig på slutten... I helgen bestemte jeg meg for å kjøpe ekstern WD-disk på 500GB, den med FW og eSATA, ikke den som er på tilbud nå. Tidligere i dag la jeg inn bestilling på den 750GB WD som var... Nå er jeg veldig usikker på om jeg enten skal bytte til den interne Samsungen, kjøpe den eksterne på tilbud, eller den eksterne jeg hadde tenkt som ikke er på tilbud... Vanskelig. Hva gjør dere? Lenke til kommentar
MoDzoNa Skrevet 26. februar 2008 Del Skrevet 26. februar 2008 Ble ikke blakk i dag:D Brukte faktisk ikke en eneste krone i dag. Men enda ble det dette på meg:D Western Digital 500GB S-ATA (en kompis som skal ha) Arctic Silver 5 (jeg skal ha) D-Link DIR-655 (jeg skal ha) Lenke til kommentar
Core2Dude Skrevet 26. februar 2008 Del Skrevet 26. februar 2008 STIAN: når jeg skal bestille det ram-settet på 4GB fra OCZ, trenger jeg da å ta oppkrav? vil betale med kort! og hva er det "merk med time-salg" greiene? ser ikke noe sånt! Må jeg gjøre noe spesielt for å få tilbudet? vet det var litt noob-sprsm.. men Lenke til kommentar
Oeverby Skrevet 26. februar 2008 Del Skrevet 26. februar 2008 STIAN: når jeg skal bestille det ram-settet på 4GB fra OCZ, trenger jeg da å ta oppkrav? vil betale med kort! og hva er det "merk med time-salg" greiene? ser ikke noe sånt! Må jeg gjøre noe spesielt for å få tilbudet? vet det var litt noob-sprsm.. men Om du kun skal ha det settet, og ikke har andre ordre som ligger med "timesalg", så betaler du den med kort med en gang, og slipper oppkravsgebyret fra Posten. Du får fortsatt tilbudet om du betaler med en gang ja Men mister muligheten til å legge på flere varer. Lenke til kommentar
morgan_kane Skrevet 26. februar 2008 Del Skrevet 26. februar 2008 (endret) kan eg kjøpe andre varer å merke dem med timesalg for å få sendt det i samme pakke? er det mulig og få litt rabatt på dette lykortet siden laptopppen min ikke støttet suround http://www.netshop.no/aspx/produkt/prdinfo...aspx?plid=92830 Endret 26. februar 2008 av morgan_kane Lenke til kommentar
Tøffe-Tetra Skrevet 26. februar 2008 Del Skrevet 26. februar 2008 dA ble det 600w mist og 2x750gb samsun er relativt fornøyd med det Lenke til kommentar
Aetius Skrevet 26. februar 2008 Del Skrevet 26. februar 2008 (endret) STIAN: når jeg skal bestille det ram-settet på 4GB fra OCZ, trenger jeg da å ta oppkrav? vil betale med kort! og hva er det "merk med time-salg" greiene? ser ikke noe sånt! Må jeg gjøre noe spesielt for å få tilbudet? Du trenger bare velge oppkrav/kontant og merke med "timesalg" om du skal slå sammen to eller flere ordre for å spare fraktutgifter. Skal du bare ha en ordre kan du betale med kort og gjøre alt som normalt. EDIT: Doh - for treig. Endret 26. februar 2008 av Aetius Lenke til kommentar
erikstein Skrevet 26. februar 2008 Del Skrevet 26. februar 2008 Kommer 8800GTX på tilbud igjen? Jeg rakk det ikke i stad Lenke til kommentar
Aetius Skrevet 26. februar 2008 Del Skrevet 26. februar 2008 Kommer 8800GTX på tilbud igjen? Jeg rakk det ikke i stad De har pleid å legge alle tilbudene ut igjen i de siste timene, men det ser egentlig ikke slik ut nå. Lenke til kommentar
pxK Skrevet 26. februar 2008 Del Skrevet 26. februar 2008 Bestilte da 750 disken som kom på tilbud nå, (ikke veldig mye men litt ihvertfall) Takk til netshop for å høre på hva kunder ville ha! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå