Gå til innhold

Netshop timesalg den 26. februar (the aftermath)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Yess folkens. Da var det igjen tid for en Takk :)

Dett var siste oppdatering på dagens timesalg. Tilbudene som ligger der når ligger ute til kl 11.45. :)

Takker alle for oppmerksomheten i dag. Håper i hvertfall de fleste av dere er fornøyde. (vet vi ikke klarer og tilfredstille alle, men vi prøver)

Så får dere alle sammen ha en fortsatt fin kveld / natt. :)

Hilsner fra NetShop `gjengen som fortsatt er på jobb :)

/Stian - NetShop

Lenke til kommentar
er det mulig å velge ut varer som har vert på tilbud å merke de med timesalg og få de for tilbudsprisen?

STIAN!

Kan hende det er noen produkter rabatten fortsatt ligger på, men hovedsakelig nei. Tilbudene gjelder di timene di ligger ute :)

Lenke til kommentar

Dette ble vanskelig på slutten... I helgen bestemte jeg meg for å kjøpe ekstern WD-disk på 500GB, den med FW og eSATA, ikke den som er på tilbud nå. Tidligere i dag la jeg inn bestilling på den 750GB WD som var...

Nå er jeg veldig usikker på om jeg enten skal bytte til den interne Samsungen, kjøpe den eksterne på tilbud, eller den eksterne jeg hadde tenkt som ikke er på tilbud... Vanskelig. Hva gjør dere? ;)

Lenke til kommentar
STIAN: når jeg skal bestille det ram-settet på 4GB fra OCZ, trenger jeg da å ta oppkrav? vil betale med kort! og hva er det "merk med time-salg" greiene? ser ikke noe sånt! Må jeg gjøre noe spesielt for å få tilbudet?

vet det var litt noob-sprsm.. men :p

Om du kun skal ha det settet, og ikke har andre ordre som ligger med "timesalg", så betaler du den med kort med en gang, og slipper oppkravsgebyret fra Posten. Du får fortsatt tilbudet om du betaler med en gang ja :) Men mister muligheten til å legge på flere varer. :)

Lenke til kommentar
STIAN: når jeg skal bestille det ram-settet på 4GB fra OCZ, trenger jeg da å ta oppkrav? vil betale med kort! og hva er det "merk med time-salg" greiene? ser ikke noe sånt! Må jeg gjøre noe spesielt for å få tilbudet?

Du trenger bare velge oppkrav/kontant og merke med "timesalg" om du skal slå sammen to eller flere ordre for å spare fraktutgifter. Skal du bare ha en ordre kan du betale med kort og gjøre alt som normalt.

EDIT: Doh - for treig.

Endret av Aetius
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...