Gå til innhold

Netshop timesalg den 26. februar (the aftermath)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
https://www.netshop.no/aspx/produkt/prdinfo...aspx?plid=53195

Noen som vet mer om denne bærbare?

Bra batteritid eller?

Er selvsagt ikke laget for tunge applikasjoner og spill, men ser veldig grei ut til vanlig bruk

Batteri: 1st Li-Ion battery 6 cell 4400 mAH (48 Wh) (4 timer ca. ). Får sikkert tak i 9celler også om du vil ha enda mer. Muligens 12cell også.

Har ikke prøvd amilo pro selv, så fysisk kan jeg ikke si noe om den. Bare etter specs

Lenke til kommentar

Hmmf..

Jeg har en åpen bestilling på Netshop med det kabinettet (scandv3) til ordinær pris (avventer cpu i rest). Er det noen muligheter for å justere prisen på den, eller må jeg slette ordren og lage ny? (Og kommer jeg da lenger bak i køen for cpu i tilfelle de ikke får inn nok av E8400 når den endelig eventuelt dukker opp..?)

Lenke til kommentar

Synes netshop er flinke nå som klarer å skape så mye ståk for noen småtilbud, Totalt ville jeg spart 500kr om jeg hadde stresset ivei å bestilt de 4 varene, istedet velger jeg å kjøpe i fra en annen nettbutikk, så får jeg faktiskt varene levert før jul! . Tilbudene som har kommet har varier veldig lite, og det er ikke akkurat noen superpriser på noe.

Lenke til kommentar
Synes netshop er flinke nå som klarer å skape så mye ståk for noen småtilbud, Totalt ville jeg spart 500kr om jeg hadde stresset ivei å bestilt de 4 varene, istedet velger jeg å kjøpe i fra en annen nettbutikk, så får jeg faktiskt varene levert før jul! . Tilbudene som har kommet har varier veldig lite, og det er ikke akkurat noen superpriser på noe.

noe er det faktisk veldig gode tilbud på, mist 1 000 watt, gikk for 995, satt ned fra 1695, og det er billigst i prisguiden..

Lenke til kommentar
Største ulempen med den er blank skjerm

Hva mener du med blank skjerm?

At den er helt polert. Altså ikke matt. Blir lettere gjenskinn i den, men bedre å se på for mange. Smak og behag

Det høres bra ut for min del, tror jeg slår til på tilbudet :)

Lenke til kommentar
Største ulempen med den er blank skjerm

Hva mener du med blank skjerm?

men ser veldig grei ut til vanlig bruk

Ja, kun til vanlig bruk, ingen spilling.

Skjermen er rett og slett ganske blank. Noe som gir endel sjenerende reflekser i lyse rom. Heter "Crystal Brite" e.l.?

Nå skal det sies at de aller fleste konsument-bærbare i dag har blank skjerm.

Business-seriene leveres nesten alltid med matt skjerm (best etter min mening).

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...