Kveldsro Skrevet 26. februar 2008 Del Skrevet 26. februar 2008 https://www.netshop.no/aspx/produkt/prdinfo...aspx?plid=53195 Noen som vet mer om denne bærbare? Bra batteritid eller? Jeg hadde denne tidligere. Bra maskin, men du bør nedgradere til XP. Da kjører den i 4 timer på batteri på medium lysstyrke. Største ulempen med den er blank skjerm. Ellers et helt greit kjøp til den prisen. Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 26. februar 2008 Del Skrevet 26. februar 2008 https://www.netshop.no/aspx/produkt/prdinfo...aspx?plid=53195 Noen som vet mer om denne bærbare? Bra batteritid eller? Er selvsagt ikke laget for tunge applikasjoner og spill, men ser veldig grei ut til vanlig bruk Batteri: 1st Li-Ion battery 6 cell 4400 mAH (48 Wh) (4 timer ca. ). Får sikkert tak i 9celler også om du vil ha enda mer. Muligens 12cell også. Har ikke prøvd amilo pro selv, så fysisk kan jeg ikke si noe om den. Bare etter specs Lenke til kommentar
Liff42 Skrevet 26. februar 2008 Del Skrevet 26. februar 2008 Hmmf.. Jeg har en åpen bestilling på Netshop med det kabinettet (scandv3) til ordinær pris (avventer cpu i rest). Er det noen muligheter for å justere prisen på den, eller må jeg slette ordren og lage ny? (Og kommer jeg da lenger bak i køen for cpu i tilfelle de ikke får inn nok av E8400 når den endelig eventuelt dukker opp..?) Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 26. februar 2008 Del Skrevet 26. februar 2008 (endret) Største ulempen med den er blank skjerm Hva mener du med blank skjerm? men ser veldig grei ut til vanlig bruk Ja, kun til vanlig bruk, ingen spilling. Endret 26. februar 2008 av Jarmo Lenke til kommentar
vargaz Skrevet 26. februar 2008 Del Skrevet 26. februar 2008 Synes netshop er flinke nå som klarer å skape så mye ståk for noen småtilbud, Totalt ville jeg spart 500kr om jeg hadde stresset ivei å bestilt de 4 varene, istedet velger jeg å kjøpe i fra en annen nettbutikk, så får jeg faktiskt varene levert før jul! . Tilbudene som har kommet har varier veldig lite, og det er ikke akkurat noen superpriser på noe. Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 26. februar 2008 Del Skrevet 26. februar 2008 Største ulempen med den er blank skjerm Hva mener du med blank skjerm? At den ikke er "glossy" Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 26. februar 2008 Del Skrevet 26. februar 2008 Største ulempen med den er blank skjerm Hva mener du med blank skjerm? At den er helt polert. Altså ikke matt. Blir lettere gjenskinn i den, men bedre å se på for mange. Smak og behag Lenke til kommentar
Lusken Skrevet 26. februar 2008 Del Skrevet 26. februar 2008 Synes netshop er flinke nå som klarer å skape så mye ståk for noen småtilbud, Totalt ville jeg spart 500kr om jeg hadde stresset ivei å bestilt de 4 varene, istedet velger jeg å kjøpe i fra en annen nettbutikk, så får jeg faktiskt varene levert før jul! . Tilbudene som har kommet har varier veldig lite, og det er ikke akkurat noen superpriser på noe. noe er det faktisk veldig gode tilbud på, mist 1 000 watt, gikk for 995, satt ned fra 1695, og det er billigst i prisguiden.. Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 26. februar 2008 Del Skrevet 26. februar 2008 (endret) Jeg tolker blank som glossy, jeg. I motsetning til matt. Edit: her skjer ting fort. Endret 26. februar 2008 av tofagerl Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 26. februar 2008 Del Skrevet 26. februar 2008 Ønsker meg Plextor DVD-brenner og Thermelright Ultima 90 til en billig penge Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 26. februar 2008 Del Skrevet 26. februar 2008 Hva med et skikkelig "gi bort" tilbud på Logitech Cordless Desktop Wave Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 26. februar 2008 Del Skrevet 26. februar 2008 Største ulempen med den er blank skjerm Hva mener du med blank skjerm? At den er helt polert. Altså ikke matt. Blir lettere gjenskinn i den, men bedre å se på for mange. Smak og behag Det høres bra ut for min del, tror jeg slår til på tilbudet Lenke til kommentar
Ninjahamster Skrevet 26. februar 2008 Del Skrevet 26. februar 2008 Oh, likte tilbudet på Lian Li kabinettet som er nå. Fin pris og virker som et bra kabinett. Noen som har det? Lenke til kommentar
Kveldsro Skrevet 26. februar 2008 Del Skrevet 26. februar 2008 Største ulempen med den er blank skjerm Hva mener du med blank skjerm? men ser veldig grei ut til vanlig bruk Ja, kun til vanlig bruk, ingen spilling. Skjermen er rett og slett ganske blank. Noe som gir endel sjenerende reflekser i lyse rom. Heter "Crystal Brite" e.l.? Nå skal det sies at de aller fleste konsument-bærbare i dag har blank skjerm. Business-seriene leveres nesten alltid med matt skjerm (best etter min mening). Lenke til kommentar
morgan_kane Skrevet 26. februar 2008 Del Skrevet 26. februar 2008 (endret) til netshop.... det dokker ikke får solgt kan dere sende til meg gratis Endret 26. februar 2008 av morgan_kane Lenke til kommentar
Lusken Skrevet 26. februar 2008 Del Skrevet 26. februar 2008 Hva med et skikkelig "gi bort" tilbud på Logitech Cordless Desktop Wave AMEN! bare ikke trådløst... Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 26. februar 2008 Del Skrevet 26. februar 2008 Hva med et skikkelig "gi bort" tilbud på Logitech Cordless Desktop Wave AMEN! bare ikke trådløst... Heheh. Må ha trådløst, mye greier når man sitter i sengen og ser på tv Lenke til kommentar
Lusken Skrevet 26. februar 2008 Del Skrevet 26. februar 2008 Hva med et skikkelig "gi bort" tilbud på Logitech Cordless Desktop Wave AMEN! bare ikke trådløst... Heheh. Må ha trådløst, mye greier når man sitter i sengen og ser på tv mhm...jah, tror jeg hadde kjøpt det likevell jeg å..hehe.. har 24" så hadde vært greit å sitte i sena å chill'n.. Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 26. februar 2008 Del Skrevet 26. februar 2008 Heheh. Har koblet 32" tv'en til pc Lenke til kommentar
JFM Skrevet 26. februar 2008 Del Skrevet 26. februar 2008 Jeg ønsker 8800GT 512mb. Mitt gammle kort er ødelagt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå