Lusken Skrevet 26. februar 2008 Del Skrevet 26. februar 2008 (endret) Nå kom det ett skjermkort på tilbud, 8800GTS! det har vell vært før.-.. når det gjelder 16-17 tilbudene, har jeg lyst til å kjøpe den minibaren, men veet at den ikke kommer til å bli altfor mye brukt, og støyer sikkert for mye...men fett....(status, haha)... Endret 26. februar 2008 av Lusken Lenke til kommentar
erikstein Skrevet 26. februar 2008 Del Skrevet 26. februar 2008 (endret) Det har vært omtrent i hele dagen. Ingen vil ha et gammelt 8800GTS! Dette var et godt tilbud: GPSMAP 76cs "Kun 2 stk" før: 2495,-inkl. mva 2900,- Endret 26. februar 2008 av iceraven Lenke til kommentar
Lusken Skrevet 26. februar 2008 Del Skrevet 26. februar 2008 Det har vært omtrent i hele dagen. Ingen vil ha et gammelt 8800GTS! og ihvertfall ikke iforhold til Gt... Lenke til kommentar
Deimos_Anomaly Skrevet 26. februar 2008 Del Skrevet 26. februar 2008 (endret) GPSMAP 76cs "Kun 2 stk" Garmin GPSMAP 76CS "Kun 2 stk" En bestselger med dagslys fargeskjerm og lang batteri levetid på inntil 30 timer. Høydemåler og kompass. Flyter, har MOB tast ( mann over bord)GPSMAP 76 serien egner seg på sjøen da den flyter, men kan fint brukes i bil eller på jakt. Denne robuste GPS`n har en krystallklar skjerm i alle lysforhold. GPSMAP 76C kan brukes sammen med både topografiske landkart, Bluechart sjøkart og City Select by-/veikart. Lang batterikapasitet, autoruting funksjonalitet. Dette er den ultimate GPS`n til fritidsbruk. Enklt brukergrensesnitt, bla rundt i menyen med informative ikoner. GPSMAP 60C har en glimrende sporlogg, støtte for Geocaching, Ankeralarm og stoppeklokke. Skal du på jakt eller ut å fiske har GPSMAP en innebygd kalender hvor du har fulloversikt over de beste tideneskulle du finne på å kjede deg når du er på tur kan du selvfølgelig slappe av med et spill. før: 2495,-inkl. mva 2900,- imponerende "avslag" Edit: 1995,- er den listet til når man går inn på produktsiden Endret 26. februar 2008 av Deimos_Anomaly Lenke til kommentar
mongojarle Skrevet 26. februar 2008 Del Skrevet 26. februar 2008 (endret) Hva sier dere til en Garmin GPS som har gått OPP 500kr i pris da? Det er den over skjermkortet... Sikkert typo... edit: ah, beaten Endret 26. februar 2008 av jale Lenke til kommentar
Peppep Skrevet 26. februar 2008 Del Skrevet 26. februar 2008 (endret) Vell jeg har rimelig dårlig erfaring med netshop, kjeft'a 'em huden full sist gang jeg kjøpte der, haha, skulle sett tryne på han ene der... :!: Men jeg fikk som jeg ville... Ja, kjeft på oss i servicebransjen som vanligvis ikke har lov til å avvike instrukser fra folk høyere i systemet. Haha, fantastisk! (Greit, det var offtopic. ) Mine innlegg anyway. Mer praktisk enn favoritter. ^^ Har kjøpt powerball så langt. Men håper at hvis jeg ikke ender opp med noe mer, så kan jeg betale den med VISA til tilbudspris slik at jeg slipper oppkrav. Endret 26. februar 2008 av Peppep Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 26. februar 2008 Del Skrevet 26. februar 2008 Når det gjelder den Garmin GPS'en så koster den 1995,- Lenke til kommentar
Sam_Oslo Skrevet 26. februar 2008 Del Skrevet 26. februar 2008 Nå kom det ett skjermkort på tilbud, 8800GTS! Dette er 320MB, jeg venter og håper på at de nye G92-baserte 8800GTS 512MB kommer på tilbud. Lenke til kommentar
HDMI Skrevet 26. februar 2008 Del Skrevet 26. februar 2008 Vell jeg har rimelig dårlig erfaring med netshop, kjeft'a 'em huden full sist gang jeg kjøpte der, haha, skulle sett tryne på han ene der... :!: Men jeg fikk som jeg ville... Ja, kjeft på oss i servicebransjen som vanligvis ikke har lov til å avvike instrukser fra folk høyere i systemet. Haha, fantastisk! (Greit, det var offtopic. ) Mine innlegg anyway. Mer praktisk enn favoritter. ^^ Har kjøpt powerball så langt. Men håper at hvis jeg ikke ender opp med noe mer, så kan jeg betale den med VISA til tilbudspris slik at jeg slipper oppkrav. Du kan vel betale med Visa, men du kan ikke få samlet opp ordrene. Lenke til kommentar
robiwan Skrevet 26. februar 2008 Del Skrevet 26. februar 2008 (endret) Nå syns jeg virkelig de skal trå til med et bra tilbud på disse: -Gigabyte GA-73PVM-S2H Billigste i prisguiden er 516,- hint hint -Intel Pentium E2160 eller Intel Pentium E2140 -Og sleng på litt billig 2gig med DDR2 ram så skal hvertfall jeg bestille Endret 26. februar 2008 av robiwan Lenke til kommentar
Peppep Skrevet 26. februar 2008 Del Skrevet 26. februar 2008 Nettopp. Nå har jeg holdt av produktet slik at jeg får levert alt sammen hvis jeg ønsker flere produkter, og da blir det med oppkrav. Men om det ikke kommer andre tilbud som er interessant for meg håper jeg at jeg får kansellert oppkravsordren (med oppkrav) og kan bestille på nytt med kort. Men det blir vel vanskelig med mindre tilbudet jeg har inne ordre på nå kommer igjen den siste timen. Lenke til kommentar
Sam_Oslo Skrevet 26. februar 2008 Del Skrevet 26. februar 2008 De feleste tilbudene fra tiligere timene er fremdels gyldig. Jeg har nå bestilt: MIST tastatur MIST 1000W Western Digital 750GB Jeg har ikke følgt med fra begynnelsen, er det noe annet kurrant fra tilig timene? Link? Lenke til kommentar
mongojarle Skrevet 26. februar 2008 Del Skrevet 26. februar 2008 Er det ikke Stian_Netshop som pleier å være her å se på forslag og hjelp oss inkompetente? Han har i såfall ikke vært pålogget HW siden 8:40 på morran i dag :S Lenke til kommentar
Heatseeker Skrevet 26. februar 2008 Del Skrevet 26. februar 2008 Noen som har noen erfaringer med tv'en som er på tilbud nå? Må snart ha ny tv, er ikke noe gøy med en stor feit klump som gir dårlig bilde :!: Lenke til kommentar
ExizHW Skrevet 26. februar 2008 Del Skrevet 26. februar 2008 Jeg har ikke følgt med fra begynnelsen, er det noe annet kurrant fra tilig timene? Link? Du finner oversikt over de første tilbudene på de første sidene av tråden, ser det ganske fort hvis du gidder lete Lenke til kommentar
ExizHW Skrevet 26. februar 2008 Del Skrevet 26. februar 2008 Er det ikke Stian_Netshop som pleier å være her å se på forslag og hjelp oss inkompetente?Han har i såfall ikke vært pålogget HW siden 8:40 på morran i dag :S Jo det stemmer det... Han var innom tråden her på morgenen for å forklare hvordan man samlet varene og slikt, men ikke hørt noe etter det. Jeg føler det egentlig har vært lite av ønsker blant tilbudene også i forhold til tidligere ganger, men det er kanskje bare fordi det er første gangen jeg faktisk har vært klar for å handle? Håper de tar seg en tur innom her så de får sett hva vi ønsker, jeg vil tro en stor del av dagens kunder befinner seg her... Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 26. februar 2008 Del Skrevet 26. februar 2008 Snøft, er irritert. Bestilte : Western Digital 750GB S-ATA II 7200 RPM pluss en dvdbrenner og satakabler med bøy i, alle hadde saldo over 10 når jeg bestilte. Beggle hadde 9 eller så igjen etter jeg bestilte. Nå er forventet (men dog usikker) leveringsdato til de: 3 og 5 mars. Tilbake til komplett for meg, de har i det minste lagerkontroll Lenke til kommentar
Rocket Skrevet 26. februar 2008 Del Skrevet 26. februar 2008 jeg er også med på tilbud på billig hovedkort\cpu\minne eller hver for seg..har det blitt postet tidligere i tråden? nesten hva som helst, så lenge det er billigst mulig da snakker man enkeltkjerne celeron og hovedkort med evt agp ^^ Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 26. februar 2008 Del Skrevet 26. februar 2008 Jeg har ikke følgt med fra begynnelsen, er det noe annet kurrant fra tilig timene? Link? Alle tilbudene. 10-11 https://www.diskusjon.no/index.php?session=...&p=10647615 11-12 https://www.diskusjon.no/index.php?session=...&p=10647950 12-13 https://www.diskusjon.no/index.php?session=...&p=10648228 13-14 https://www.diskusjon.no/index.php?session=...&p=10648700 14-15 https://www.diskusjon.no/index.php?session=...&p=10649009 15-16 https://www.diskusjon.no/index.php?session=...&p=10649529 16-17 https://www.diskusjon.no/index.php?session=...&p=10650100 Lenke til kommentar
Lusken Skrevet 26. februar 2008 Del Skrevet 26. februar 2008 (endret) Vell jeg har rimelig dårlig erfaring med netshop, kjeft'a 'em huden full sist gang jeg kjøpte der, haha, skulle sett tryne på han ene der... :!: Men jeg fikk som jeg ville... Ja, kjeft på oss i servicebransjen som vanligvis ikke har lov til å avvike instrukser fra folk høyere i systemet. Haha, fantastisk! (Greit, det var offtopic. ) Mine innlegg anyway. Mer praktisk enn favoritter. ^^ Har kjøpt powerball så langt. Men håper at hvis jeg ikke ender opp med noe mer, så kan jeg betale den med VISA til tilbudspris slik at jeg slipper oppkrav. hehe, vurderer sånn powerball jeg å ...ser artig ut,...ihvertfall i 5 min, så blir det slitsom....og jeg å slitsom passer ikke sammmen :!: Funderer fortsatt på MIST 1000 watt, noen som vet hvor lang den er? Endret 26. februar 2008 av Lusken Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå