Bad_Byte Skrevet 26. februar 2008 Del Skrevet 26. februar 2008 Vurderer å slå til på denne Blu-Ray spilleren, men lurer på om det egentlig er noen vits. Jeg mener, hvaslags programvare kan evt benyttes til avspilling? Det er nok noe ala powerdvd, windvd, mplayer, vlc, <ditt fav. media program så sant det har hd codec støtte> Lenke til kommentar
WebSurf Skrevet 26. februar 2008 Del Skrevet 26. februar 2008 Den finnes i alle fall på pioneer sine sider, er ikke lite bare det: http://www.pioneer.eu/eur/products/45/104/...02BK/index.html Lenke til kommentar
Heatseeker Skrevet 26. februar 2008 Del Skrevet 26. februar 2008 Har ett lite håp om at netshop får inn Asus M2N32 WS PRO og kan gi meg ett knakende godt tilbud på dette eller ett annet hovedkort med 10 interne s-ata porter. TB disker er heller ikke å forakte. Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 26. februar 2008 Del Skrevet 26. februar 2008 Tilbud på Logitech QuickCam Ultra Vision? Det er visst bra støttet i linux Lenke til kommentar
Fyksen Skrevet 26. februar 2008 Del Skrevet 26. februar 2008 Skuffa over vifta de har tilbud på : ( 80mm støyende. Håper det kommer noen 120mm stille Veldig bra tiltak fra netshop dette! Lenke til kommentar
Deimos_Anomaly Skrevet 26. februar 2008 Del Skrevet 26. februar 2008 Jeg vil ha 1TB WD GP disk og et Antec Fusion Silver hadde ikke vært å forakte Blu-ray spilleren er fristende, men jeg har ikke hdtv så det blir litt moot.. Lenke til kommentar
schimo Skrevet 26. februar 2008 Del Skrevet 26. februar 2008 Huff, iPod Touchen frister.. Men skal klare å la være.. Er bare knappe 10% billigere.. Lenke til kommentar
MrVilla Skrevet 26. februar 2008 Del Skrevet 26. februar 2008 Kjapt spørsmål. Jeg sjekket opp noen av varene etter at timetilbudet var over og prisen var den samme som under tilbudet. Vil det si at dem holder den prisen hele dagen? Lenke til kommentar
Nator Skrevet 26. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 26. februar 2008 Kjapt spørsmål. Jeg sjekket opp noen av varene etter at timetilbudet var over og prisen var den samme som under tilbudet. Vil det si at dem holder den prisen hele dagen? Tror de gjorde det sist. Du kan altså sjekke her på forumet hvilke ting som har blitt lagt ut i løpet av dagen... Lenke til kommentar
arnbju Skrevet 26. februar 2008 Del Skrevet 26. februar 2008 noen varer beholder de lav pris på en stund og noen dukker opp igjen på slutten av dagen, men ikke regn med det. Lenke til kommentar
drbo Skrevet 26. februar 2008 Del Skrevet 26. februar 2008 (endret) Vurderer å slå til på denne Blu-Ray spilleren, men lurer på om det egentlig er noen vits. Jeg mener, hvaslags programvare kan evt benyttes til avspilling? Cyberlink Power DVD 7 er visstnok bra til HD-film. VLC takler det helt sikkert også. Har dessverre ikke fått prøvd det ut enda. Har denne, og den fungere utmerket sammen med PowerDVD Ultra. Meg bekjent er PowerDVD ett av svært få alternativer for hardwaredekoding av Blu-ray (kjenner ikke VLC), som nesten er et must med avpilling av BR til et TV/skjerm i 1080p. Endret 26. februar 2008 av drbo Lenke til kommentar
Athikez Skrevet 26. februar 2008 Del Skrevet 26. februar 2008 Håper det dukker opp et god hovedkort og et 8800GT skjermkort! Lenke til kommentar
Ergotera Skrevet 26. februar 2008 Del Skrevet 26. februar 2008 1418,- betalte jeg for XFX GeForce 8800GTS 560M 320MB XT i går.Dette er et fabrikkoverklokket skjermkort, så tilbudet til NetShop var kanskje ikke SÅ bra? Jeg vet ikke hva netshop mener med explosivt. 22 Benq skjermen koster mindre på prisguiden og det til ordinær pris!!! Jeg synes at den måten de markedsfører dette oppleget på er på kanten og misvisende. Det burde være avslag på minst 30 eller 40% ifh. til konkurentene. Det finnes grenser for hvor stort tilbud de kan ha da, de kan jo ikke selge tingene til under innkjøpspris. Det finnes ingen grenser bare for å få sagt det. Lenke til kommentar
Heatseeker Skrevet 26. februar 2008 Del Skrevet 26. februar 2008 Får komme med enda ett ønske, kjempe godt tilbud på xeon x3220 hadde vært kjekt. Lyst på en box til med xeon og ett godt hovedkort med flust av s-ata porter. Lenke til kommentar
MrVilla Skrevet 26. februar 2008 Del Skrevet 26. februar 2008 (endret) Ok. Takker for svar. Ble bare litt forundret Når det gjelder ønsker så skulle jeg gjerne hatt en PS3!! Gi meg en skikkelig pakke til en billig penge.....please! Og henger meg på resten her som er på jakt etter billig lagring. Endret 26. februar 2008 av MrVilla Lenke til kommentar
etjazz Skrevet 26. februar 2008 Del Skrevet 26. februar 2008 Jeg håper på supertilbud på en stillegående og "rask" nettverksdisk .....!!! Lenke til kommentar
mongojarle Skrevet 26. februar 2008 Del Skrevet 26. februar 2008 Kanskje dette står i tråden, men hva med oss som vil samle opp alle ordrene til slutt, og så dra å hente det i sandefjord, er dette mulig? Har litt hastverk, så kan ikke lese gjennom alt... Lenke til kommentar
HDMI Skrevet 26. februar 2008 Del Skrevet 26. februar 2008 Dette var et bra tiltak. Etter 5 uker med en 15" tv pga Toshiba 37" har vært på rep hos Dalens i 5 uker ser jeg meg nødt til å kjøpe en ny tv. Derfor hadde det vært veldig fint med en 42" Panasonic plasma. Lenke til kommentar
drbo Skrevet 26. februar 2008 Del Skrevet 26. februar 2008 Jeg ønsker meg en ekstern DVD-brenner, gjerne Samsung, men et kjempetilbud på Plextor hadde heller ikke vært å forakte ... Lenke til kommentar
killkid Skrevet 26. februar 2008 Del Skrevet 26. februar 2008 (endret) kl er 1300 rapporterer crap denne gangen også :+( Skulle vært et supertilbud på harddisker, 1 GB = 1kr, 500 GB = 500kr Endret 26. februar 2008 av killkid Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå