Bruker-104685 Skrevet 27. februar 2008 Del Skrevet 27. februar 2008 Må si jeg koste meg når jeg leste dette. Slik går det man når man lager spill til konsoll-imbesilene istedenfor å gi oss PC-spillere en ekspansjonspakke. Du er dum du... Så du mener att konsollspill er noe drit, da må du bare skjerpe deg Masse eksempler fra konsoll til pc som har blitt ræva, for eks Lost Planet, Re4, DMC3, Gears Of War, Onimusha 3 og sikkert garantert fler, alle dem spillene nevnt der er best til konsoller så ikke si noe annet Viss du vil så skal jeg faen meg finne bevis! Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 27. februar 2008 Del Skrevet 27. februar 2008 Et greit eksempel på "konsollifisering" av et spill. For den "gemene hop" av konsollfolket må jo allting være så himla enkelt. 1/2-times spilling mellom middag og barnestell krever spill helt uten noen form for lærekurve. Veiv spaken og trykk er eneste tillatte kunnskapsterskel. Er nok ikke bare det skjer fra pc til konsoll, har skjedd masse fra konsoll til pc og For eks Lost Planet til pc er så dårligt og til 360 bedre Resident Evil 4 til pc er også jævla dårligt, men som er knusende bra til GameCube! Nå er jeg enig i at lost planet ikke er noe speiselt bra spill, og at konsoll-utgaver av spill gjerne ikke er så bra de kunne ha vært. Men hva er det som er dårligere på PC-versjonen enn 360-versjonen? AtW Lenke til kommentar
FranzJeger Skrevet 28. februar 2008 Del Skrevet 28. februar 2008 Du kan vel kalle Toman85 en uber konsoll fanboy, han blir jo støtt av og høre litt kritikk om sine Uber super duper konsoller og takler rett og slett ikke dette... Det er vel heller du som burde skjerpe deg siden du reagerer som han skulle sagt noe skikkelig stygt om relgionen din el no! Lenke til kommentar
Dvil Skrevet 11. mars 2008 Del Skrevet 11. mars 2008 Alt for lav score,så dårlig er dette spillet ikke.At man gir dette spillet stryk karakter er for meg uforståelig.Har vært borti noen bugs som trekker ned,men ville selv gitt dette spillet 7/10.Mange forskjellige skills du lærer etterhvert som man levler,mange av disse er forbeholdt den klassen du velger.Opplevde selv etpar ganger at jeg måtte starte fra siste save hvis jeg gikk i hus jeg ikke fikk være.Selv om saven var foretatt før jeg entret huset fikk jeg denne beskjeden på nytt da jeg loadet og ikke gikk inn.Dette fikset seg selv når jeg slo av og på xboxen.Og som sagt det er en fordel å save litt oftere enn en gang i timen,og ha gjerne to savefiler. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg