dinosauren Skrevet 25. februar 2008 Del Skrevet 25. februar 2008 Hei Jeg drev å jobbet på en word-fil som jeg hadde skrevet litt i tidligere. Jeg la ned en stor mengde arbeid i denne filen, og når jeg skulle til å gå ut av filen og fikk forespørselen om jeg skulle lagre så trykket jeg med et uhell nei. Kan jeg på noen måte få tilbake de endringene jeg gjorde på den filen? På forhånd takk Lenke til kommentar
General_Skurf Skrevet 25. februar 2008 Del Skrevet 25. februar 2008 Når du går inn på word igjen, står det ofte siste notater i en mal på siden. Har du sjekket det? Lenke til kommentar
dinosauren Skrevet 25. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 25. februar 2008 Finner ikke noe mal jeg! Lenke til kommentar
General_Skurf Skrevet 25. februar 2008 Del Skrevet 25. februar 2008 gå inn på fil da og se om den står nedover lista der en plass. Viss ikke kan ikke jeg bidra med mer :/ Lenke til kommentar
dinosauren Skrevet 25. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 25. februar 2008 Prøvde det, men det var bare den opprinnelige filen uten endrigner som kom opp. Lenke til kommentar
aklla Skrevet 25. februar 2008 Del Skrevet 25. februar 2008 så lenge man trykker nei på spørsmål om å lagre, så vil word ikke lagre det. hvis word avsluttes unormalt eller klikker, så vil alt ligge i en temp-fil, men som du sier, så valgte du nei ved lagring, det er da borte... temp filer som dette lå i blir også slettet når du trykker på nei, det er bare å starte på nytt Lenke til kommentar
dinosauren Skrevet 25. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 25. februar 2008 Okei Takk for alle svar! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå