theDurkan Skrevet 25. februar 2008 Del Skrevet 25. februar 2008 Fyller 18 om ikke så lenge, og i den anledning har mormor lovt meg ny pc. Jeg skal sette sammen en maskin til rundt 10tusen hvor hun da er den som kjøper den inn. Maskinen skal brukes mest til lydproduksjon med Pro Tools og Reason, samt spilling. Prøvde meg på ett oppsett her, men er så lenge siden jeg har holdt tritt med hva som skjer i verden at jeg egentlig ikke har peiling på om det er noe kongeoppsett. https://prisguiden.no/vis_handlevogn.php?waggon_id=2010 Er det noe jeg har glemt? Mus og tastatur gidder jeg ikke inkludere, lydkort vil være ekstern m-box og har plent med hardiskplass fra den gamle maskinen. Skjerm mangler også, og det er rett og slett fordi jeg ikke vet hva jeg skal gjøre her. Sitter for tiden med en BenQ fp937s+ som jeg er ganske fornøyd med, men vil ha dual screen. Kunne vært greit å fått kjøpt to billige, men greie 19tommere (er ikke plass til større)som jeg kan bruke, og heller bruke BenQen hvis jeg skal jobbe med Photoshop eller andre ting hvor jeg trenger litt bedre skjerm. Musikk krever tross alt ikke så vanvittig mye av skjermen. Anyways, er det andre som kan sette opp ett annet oppsett som gir mer for penga, samt treffer mitt bruksområde bedre er det fritt fram Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå