Mr_Byte Skrevet 21. februar 2003 Del Skrevet 21. februar 2003 Hei folkens, lurte på om dere kunne hjelpe meg med et delikat problem. Jeg har nettopp oppgradert maskinen med en ny xp2400 prossesor og ett connect3d radeon9700pro kort. Problemet er når jeg starter en 3d applikasjon så restarter maskinen seg etter noen sekunder. Dette gjelder når jeg kjører prossesoren på full hastighet (2ghz). Hvis jeg kjører prossesoren på 100mhz buss (1500Mhz) så funker alt perfekt. Minnet kjører jeg på 133Mhz 2/2/2/5 uannsett hastighet. Har prøvd å sku ned instillingene på minnet også uten at det hjalp. Lenke til kommentar
RS2000 Skrevet 21. februar 2003 Del Skrevet 21. februar 2003 Kan være at du kjører med for lav spenning på CPU og RAM? Har opplevd dette et par ganger, og øking av spenningen hjalp. Lenke til kommentar
Mr_Byte Skrevet 21. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 21. februar 2003 Tusen takk for tipset!! jeg satte opp spenningen 0.025volt på prossesoren så funket alt så det skulle. rart egentlig at jeg måtte sette opp spenningen over standard... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå