Gå til innhold

Killzone 2 glipper 08 release?

Dec

Anbefalte innlegg

Det blir nå for tåpelig at Killzone 2 skal regjere på Sonys E3 pressekonferanse i 2005, 2006, 2007 og 2008.

Hallo mann?

De fleste spill vi får foran oss på E3 er ute til folket i løpet av et til to år.

At Killzone 2 skal strekke seg over FIRE E3, og fortsatt ikke ha kommet ut er jo tåpelig.

Blir som om Microsoft lager en CG-trailer av Halo 4 og viser den på E3 2008.

Lager en litt ny trailer på E3 2009.

Har kanskje litt in-engien video på E3 2010.

Og muligens en reintroduksjon på E3 2011.

Nei, enten får de spa opp en spillbar demo av Killzone 2, eller la tittelen gå forbi i stillhet.

Nok teasing nå.

Endret av trykkertor
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Det blir nå for tåpelig at Killzone 2 skal regjere på Sonys E3 pressekonferanse i 2005, 2006, 2007 og 2008.

Hallo mann?

De fleste spill vi får foran oss på E3 er ute til folket i løpet av et til to år.

At Killzone 2 skal strekke seg over FIRE E3, og fortsatt ikke ha kommet ut er jo tåpelig.

Nei, enten får de spa opp en spillbar demo av Killzone 2, eller la tittelen gå forbi i stillhet.

Nok teasing nå.

Amen!

Lenke til kommentar

Hallo mann?

Nok teasing nå.

Hmm, etter hva jeg har fått med meg, så har KillZone bare blitt vist 2 ganger og ikke 3-4 ganger slik som du påstår. Første gang var E305 og andre gang var ifjor (E307). Gjør meg ikke noe om de viser mer av spillet til årets messe, hvis ikke så blir nok jeg og mange andre som ser frem til spillet skuffet.

Lenke til kommentar

Men etter den frekvensen 2005, 2007... så blir nok ikke neste visning før 2009.

Og det skulle jaggu ikke forundre meg om at spillet drøyer til langt ut i 2009.

Kan noen hjelpe meg å huske spill som har blitt utsatt og utsatt som faktisk så var bra til slutt?

Frisk i minne har jeg Stalker, som ble noe søppel.

Og en gang i tiden da jeg ventet på Tomb Raider: Angel of Darkness, så ble den utsatt og utsatt.

Når det ENDELIG kom, var det det svakeste spillet i serien noen sinne.

Lenke til kommentar

Hallo mann?

Nok teasing nå.

Hmm, etter hva jeg har fått med meg, så har KillZone bare blitt vist 2 ganger og ikke 3-4 ganger slik som du påstår. Første gang var E305 og andre gang var ifjor (E307). Gjør meg ikke noe om de viser mer av spillet til årets messe, hvis ikke så blir nok jeg og mange andre som ser frem til spillet skuffet.

Jeg spilte det på en lukket visning under Games Convention i fjor. Vil overraske meg om det ikke dukker opp noe nytt i år også.

Våre inntrykk kan dere lese her.

Lenke til kommentar

Vil garantert vises fram på E3, men gjør ikke meg noe om spillet drøyer til 2009. Håper ikke Sony pusher på for å konkurrere mot Gears of War 2 på samme måte som de rushet ferdig Killzone 1 for å konkurrere mot Halo 2 i sin tid. Killzone 1 kunne blitt veldig bra hvis de hadde brukt ett år ekstra på å finpusse og luke ut alle tekniske problemene...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...