Gå til innhold

Killzone 2 glipper 08 release?

Dec

Anbefalte innlegg

Ser at Sony uttaler at deres svar på Gears of War 2 er Resistance 2 til julesalget i år, slapt svar i seg selv fra Sony spør du meg....

Vil tro at de hadde Killzone 2 som en konkurrent foran Resist. 2 om de ville ha det klart for release i 08? Eller er vi så heldige at det kommer til våren/sommeren, jeg tror neppe det.

Håper jeg tar feil :)

Endret av Dec
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Dere må jo innrømme at spillet har blitt utsatt noe forferdelig lenge, uansett om det ikke har hatt noen ofisiell dato. Om dere vil fortsette og bite dere i at jeg bruker ordet utsatt så prøv og bruk hodet.

Hmm tja vi har hørt om spillet veldig veldig lenge, men kan ærlig talt ikke huske at vi har hatt noe ca dato, eller lignende. Ikke annet enn spekulasjoner fra internettbrukere osv osv. Men, det er klart for de som svelger rått alle "Killzone 2 in before x-mas 2007" ryktene osv osv så er det tungt å svelge disse stadige utsettelsene.

Lenke til kommentar

Ehm Guerilla eller sony har aldri satt noen release dato på killzone og spillet får god tid til å bli helt ferdig så det kan bli en ultimat opplevelse. og det er jeg totalt enig i ihvertfall. jeg vil tro det får høst release :) og da har ps3 2 flaggskip i den store kampen til neste jul:)

men er bare å smøre seg med tålmodighet og se:)

Lenke til kommentar

Ser frem til spillet, og trenger de tid for å gjøre spillet ferdig / bedre så venter jeg. Blir ikke sur på Guerilla / Sony, blir heller sur på ventetiden som holder meg på pinebenken!!

Syns RES2 er en verdig motstander til Gears 2. Håper Res kan vise seg å være en sterk utfordrer. Selv om jeg tror Gears har overtaket.

Lenke til kommentar

Mja, skulle denne tittelen skli seg unna vil eg likevel si vi har eit godt spillår fremfor oss :)

Men ja, Killzone 2 har jo gang på gang vist seg å vere ein av de vanlige titlene vi har spadd frem for å fremme PS3 sin fantastiske line-up i 2008.

Lenke til kommentar

Tror kanskje at Killzone 2 glipper til 2009 ja. Virker som en ganske grei fordeling med å utgi MGS4 i første halvår 2008, Resistance 2 i andre halvår 2008, og Killzone i begynnelsen av 2009. Nå er det ikke sikkert at dette skjer, men det kan jo hende. Killzone er uten tvil et av de spillene jeg ser mest fram mot, uavhengig av plattform!

Lenke til kommentar
TimeShift hadde vel en uendelig utviklingstid det også.... enough said
Nei. Det var forventet i 2006 (?) Men ble utsatt ett år pga omfattende redesign.

Såvidt jeg vet har ikke Killzone 2 gått igjennom noen forandringer som berører hvordans selve spillet spilles.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...