Bakke Skrevet 25. februar 2008 Del Skrevet 25. februar 2008 Jason Bourne ser ikke ut til å få hvile med det første. Universal har nemlig store planer fremover. Les mer Lenke til kommentar
Marbash Skrevet 25. februar 2008 Del Skrevet 25. februar 2008 Leste nettopp denne artikkelen på Kulturo.no, og synes faktisk at de nå begynner å gå til for langt med selve Bourne prosjektet. En eller annen gang må denne serien avsluttes også, og jeg tror ikke at en fjerde film kommer til å slå like godt ann som de andre tre har gjort. Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 25. februar 2008 Del Skrevet 25. februar 2008 Hmm ... Lurer på om de er skamløse nok til å kalle den Bourne Again eller ReBourne. Dere leste det her først, folkens! Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 25. februar 2008 Del Skrevet 25. februar 2008 "Bourne Twice, and scares Mice" tror jeg den vil hete. Uansett så er jeg glad for at det komemr en Bourne film til, da filmene er veldig gode, men håper virkelig de klarer og styre seg selv. Lenke til kommentar
fatalicus Skrevet 25. februar 2008 Del Skrevet 25. februar 2008 Tror nok det kommer ikke bare en, men to Bourne filmer. Nemlig The Bourn Legacy og The Bourne Betrayal, som også er navnene på de to siste Bourne bøkene. Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 25. februar 2008 Del Skrevet 25. februar 2008 Håper de kaller den The Bourne Redundancy, som Matt foreslo på Letterman Lenke til kommentar
Orjanp Skrevet 25. februar 2008 Del Skrevet 25. februar 2008 Virkelig gode nyheter. Gleder meg til å se mer av Jason Bourne. Synd det bare er to bøker igjen. Går James Bond en høy gang. Ørjan... Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 25. februar 2008 Del Skrevet 25. februar 2008 Det er litt synd at den tredje sluttet som den gjorde, det var nemlig en perfekt avslutning på vår generasjons Bond. Ultimatum var for øvrig den siste boken skrevet av Ludlum selv, så det hadde ikke gjort meg noe å avslutte der. That being said, så lenge Damon og Greengrass er med så kan det ikke gå galt, så jeg kommer til å se filmene. Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 25. februar 2008 Del Skrevet 25. februar 2008 Digger Bourne-filmene og dette var ingen dårlig nyhet! Nå venter jeg på at Bourne-trilogien (som den står nå, med tre filmer) kommer på Blu-ray som en samlingsboks. Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 25. februar 2008 Del Skrevet 25. februar 2008 Er veldig glad i Bourne-filmene, så jeg kan ikke si at jeg er lei meg om det kommer en eller to til. Selv om det kanskje hadde vært best å avslutte det etter en trilogi, så har jeg tro på at det kan bli bra. Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 25. februar 2008 Del Skrevet 25. februar 2008 Håper vi slipper Matt Damon.. han er en vanvittig irriterende skuespiller, når jeg ser ansiktet hans blir jeg morsk. Lenke til kommentar
DoktorBacon Skrevet 25. februar 2008 Del Skrevet 25. februar 2008 De tre første Bourne-filmene er knall, men det er liten tvil om at alle de er veldig like. Nå vil jeg ikke forandre for mye en formel som virker, men hvis en fjerde skal klare å gjøre susen, må den komme på noe nytt. For min del vil det først og fremst bety et sterkere fokus på historien. Og det tror jeg det fort kan legges opp til ettersom Jason Bourne nå endelig har fått hukommelsen tilbake. Lenke til kommentar
Cryflopp Skrevet 25. februar 2008 Del Skrevet 25. februar 2008 digger borune serien noe så enormt, og syntes de avslutta serien med en veldig god 3er. en FIN triologi! please ikke ødlegg den , hadde håpt 3'ern var den siste jeg, var hvertfall avsluttende. Lenke til kommentar
Feltherre Skrevet 25. februar 2008 Del Skrevet 25. februar 2008 Den siste filmen var en flott slutt på en fantastisk bra trilogi. Men på en annen side så vil jeg gjerne se enda en Bourne film. Lenke til kommentar
Hopperesque Skrevet 25. februar 2008 Del Skrevet 25. februar 2008 Tror det skal litt til å ødelegge Bourne-serien med enda en film. Lenke til kommentar
edge Skrevet 25. februar 2008 Del Skrevet 25. februar 2008 (endret) Gladnyhet for meg dette! Første gang jeg så Bourne Identity så likte jeg den ikke, andre gangen satt den som et skudd(haha, geddit? ). Bourne er digge filmer. Mye bedre enn de nyere Bond-filmene(nesten så jeg liker dem bedre enn de gamle Bond-filmene og. Nesten.) Håper det blir bra! Endret 25. februar 2008 av edge Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 26. februar 2008 Del Skrevet 26. februar 2008 Personlig avventer jeg, kan slå begge veier, bournfilm 1 og 3 var bra, bournefilm 2 var middelmådig. AtW Lenke til kommentar
Tharos. Skrevet 26. februar 2008 Del Skrevet 26. februar 2008 Det som overrasket meg mest her var at At The Mountains of Madness skal filmatiseres. Goody! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg