Hrodebert Skrevet 11. mars 2008 Del Skrevet 11. mars 2008 Hehe... det gjør de. Men er ikke alltid man er ute etter noe annnet en den mellom beina... Lenke til kommentar
Petrvs Romanvs Skrevet 11. mars 2008 Del Skrevet 11. mars 2008 Det er de som spiller dum og deilig... juba, juba, men en merker de har mer i nøtta, dog er det lite trolig det potensialet blir utnyttet. Lizzom tji-hi, kom å ta meg tigergutt Hmm.. en viktig egenskap (i min bok) er evnen til forandring -> vekst. Lenke til kommentar
jolil123 Skrevet 11. mars 2008 Del Skrevet 11. mars 2008 Syntes jenter med God musikk smak, som gjerne ikke er redd for å vise hvem de er... skal ikke være sånn jente som sutrer over alt. men skal være tøff, å stå får hva hu mener osv : ) Noe jeg ikke kan fordra er fjortis jenter xD God musikksmak? Det er vel subjektiv, ingen som mener at musikksmaken en selv har er dårlig. ja, god musikk smak... musikk smak for meg har veldig mye å si på første inntrykket... viss de hører på techno eller typisk rap... så orker jeg det ikke : p Folk er forskjellige Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 12. mars 2008 Del Skrevet 12. mars 2008 Hehe sant det, bortsett fra at en trist emo jente hadde skremt meg vekk med engang. Lenke til kommentar
prada8 Skrevet 12. mars 2008 Del Skrevet 12. mars 2008 (endret) - Endret 11. mai 2008 av prada8 Lenke til kommentar
Petrvs Romanvs Skrevet 12. mars 2008 Del Skrevet 12. mars 2008 Nr. 2, ettersom det ikke hjelper så mye med humor når en skravler høl i hue på en. Lenke til kommentar
prada8 Skrevet 12. mars 2008 Del Skrevet 12. mars 2008 (endret) Hun skravler ikke? Endret 11. mai 2008 av prada8 Lenke til kommentar
Petrvs Romanvs Skrevet 12. mars 2008 Del Skrevet 12. mars 2008 (endret) Jau, den skarpeste kniven legger man ikke i skuffa. Endret 12. mars 2008 av Ba'al-Sebul Lenke til kommentar
noob11 Skrevet 13. mars 2008 Del Skrevet 13. mars 2008 (endret) Hun skravler ikke - eneste "feil" er at hun ikke snakker om følelser Jeg tror mange gutter har et annet syn på hva "snakke om følelser" er enn hva jenter har, og derfor muligens ikke oppfatter det som en feil. Men, det er jo som regel slik at man snakker til de som snakker til seg. Derfor vil nok en sjenert jente ikke bli snakket til like mye. Dermed er det færre som lærer henne å kjenne, og da blir det naturlig nok også færre forhold. EDIT: glemte en ikke Endret 13. mars 2008 av noob11 Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 13. mars 2008 Del Skrevet 13. mars 2008 Vi minner om reglene for gjesteposting. En eller flere poster har blitt slettet som følge av brudd på disse reglene. Husk at posting med gjestekonto er for innlegg av alvorlig og/eller sensitiv art. Vi oppfordrer alle til å respektere reglene, slik at vi kan beholde dette tilbudet for de som måtte trenge det. Grove misbruk vil medføre ip-sjekk. Dette innlegget skal ikke kommenteres, da det er off-topic. Reaksjon på moderering gjøres eventuelt på pm. Tilbakemelding av generell karakter kan gjøres i Tilbakemeldinger om forumet. Lenke til kommentar
Tmz Skrevet 13. mars 2008 Del Skrevet 13. mars 2008 Nr 1 ville jeg valgt. Helt klart, med å ikke snakke om følelser, hva mener du med det? At hun ikke snakker om det i det hele tatt? Uansett så ville jeg valgt 1 eventuelt ingen av dem. Lenke til kommentar
prada8 Skrevet 13. mars 2008 Del Skrevet 13. mars 2008 Med det mener jeg at når det oppstår forblemer så snakker hun ikke om dem, hun sliter med å åpne seg og fortelle om følelsene sine. Lenke til kommentar
Imsvale Skrevet 13. mars 2008 Del Skrevet 13. mars 2008 Med det mener jeg at når det oppstår forblemer så snakker hun ikke om dem, hun sliter med å åpne seg og fortelle om følelsene sine. Da er jo det gjerne et tegn på umodenhet. Lenke til kommentar
ksjoet Skrevet 13. mars 2008 Del Skrevet 13. mars 2008 Hadde nok valgt nr 1 siden jeg liker å ha en jente som er på bølgelengde med min humor. Er dem ikke det blir de fort kjedelige. Selvfølgelig må hun også kunne vise en seriøs side, alt kan ikke bare være tull og fanteri Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå