Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hva syns dere er viktigst med personligheten til jenter?

Anbefalte innlegg

Positiv som i optimistisk personlighet? Jeg er selv ganske pessimistisk, og det skal litt til å gjøre at jeg tror på en sak hvis jeg har en annen mening fra før av, så jeg trenger ei skikkelig optimistisk jente for å drive meg videre. Heldigvis er dama mi veldig optimistisk og glad 99% av tida. Det hjelper på humøret mitt og=)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Selvstendighet, utadvendthet og humor er førsteinntrykkting som er viktige, utover det liker jeg at jeg faktisk kan diskutere med mennesket, at vi i hvert fall deler noen interesser osv. Det gjelder forsåvidt begge kjønn.

Ser ingen grunn til å skrive de ordene selv. For min del ellers kommer det veldig anpå, men verdsetter også at jenta ikke virker direkte dum, og at vedkommende er passe jordnær. Egentlige krav er det vel ikke, er man hyggelig når man ofte langt. :)

Lenke til kommentar

Hyggelighet, humor, glad og livlig kommer man en lang vei med. Vil man helt i mål hos meg, hjelper det å ta med samme musikksmaken, og at hun er engasjert i de samme sakene som meg. I tillegg at hun tør å være den hun vil være, ha egne meninger, hobbyer og stil.

Lenke til kommentar

Syntes jenter med God musikk smak, som gjerne ikke er redd for å vise hvem de er... skal ikke være sånn jente som sutrer over alt. men skal være tøff, å stå får hva hu mener osv : )

Noe jeg ikke kan fordra er fjortis jenter xD

Lenke til kommentar
Alt annet seldestruktiv (phew, langt ord) så er jeg med på leken

Ja, jenter som destruerer seler er ikke snille ;)

Men seriøst, jeg er enig med deg. Jentene bør heller ikke ha to tonn skader/problemer som de forteller om til absolutt alle de møter. Har møtt jenter som forteller meg om rimelig syke greier på første møte. Har du en mental lidelse, blitt nesten voldtatt av flere eks-kjærester, kronisk vondt i alle ledd osv så bør du holde det for deg selv til man blir litt kjent. Ikke øse ut om alt med en gang du møter en kar. (selv om det sparer meg for tid da, så det er jo ikke helt galt heller ;))

Husk, uansett hvor fin du synes dama er så er det noen der ute som er lei henne.

Lenke til kommentar
Syntes jenter med God musikk smak, som gjerne ikke er redd for å vise hvem de er... skal ikke være sånn jente som sutrer over alt. men skal være tøff, å stå får hva hu mener osv : )

Noe jeg ikke kan fordra er fjortis jenter xD

God musikksmak? Det er vel subjektiv, ingen som mener at musikksmaken en selv har er dårlig.

Lenke til kommentar

Vi minner om reglene for gjesteposting. En eller flere poster har blitt slettet som følge av brudd på disse reglene. Husk at posting med gjestekonto er for innlegg av alvorlig og/eller sensitiv art. Vi oppfordrer alle til å respektere reglene, slik at vi kan beholde dette tilbudet for de som måtte trenge det. Grove misbruk vil medføre ip-sjekk.

Dette innlegget skal ikke kommenteres, da det er off-topic. Reaksjon på moderering gjøres eventuelt på pm. Tilbakemelding av generell karakter kan gjøres i Tilbakemeldinger om forumet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...