konduktans Skrevet 25. februar 2008 Del Skrevet 25. februar 2008 Jeg syns at det er utrolig sexy med jenter som har skikkelig selvtillit og er flinke til å vise at de er fornøyd med seg selv. Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 25. februar 2008 Del Skrevet 25. februar 2008 Da snakker vi om ved ett første inntrykk antar jeg? For meg passer det bedre med en jente som har en personlighet som passer til meg og kan utfylle meg. Lenke til kommentar
konduktans Skrevet 25. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 25. februar 2008 Såklart, men ei jente som virkelig stråler, og gir alt, er det beste av alt, syns jeg=) Lenke til kommentar
Tmz Skrevet 25. februar 2008 Del Skrevet 25. februar 2008 Glad, livlig, Utadvent, Snill, Omtenksom. Med livlig mener jeg ei jente som liker å prate, ikke er stille hele tiden. Men alikevel liker jeg ikke når jenter bare prater masse tull. At de er gode til å lytte er også viktig, at de faktisk er inntressert viser at de er inntresert i det man prater om. Selvtillit er også bra, men ikke for mye. Hater jenter som tror de er best i alt og er så jævli overlegne. Litt vanskelig å forklare hvordan personlighet jeg liker, men det aller viktigste er at de er omtenksome, snille og ikke kjedelige. Lenke til kommentar
konduktans Skrevet 25. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 25. februar 2008 Glad, livlig, Utadvent, Snill, Omtenksom. Med livlig mener jeg ei jente som liker å prate, ikke er stille hele tiden. Men alikevel liker jeg ikke når jenter bare prater masse tull. At de er gode til å lytte er også viktig, at de faktisk er inntressert viser at de er inntresert i det man prater om. Selvtillit er også bra, men ikke for mye. Hater jenter som tror de er best i alt og er så jævli overlegne. Litt vanskelig å forklare hvordan personlighet jeg liker, men det aller viktigste er at de er omtenksome, snille og ikke kjedelige. Word! Kjenner utrolig mange jenter som tror de er penest, flinkest og kulest av alle. Hu jeg er sammen med nå, er litt motsatt. Litt stille, men fortsatt ikke kjedelig. Hu er i hvertfall flink til å lytte=) Så lenge jenta er snill, litt mer enn midt på treet pen, liker å prate, og at det går å ha en intelligent samtale med henne, så er hu faktisk bra nok for meg. Lenke til kommentar
Blax Skrevet 25. februar 2008 Del Skrevet 25. februar 2008 (endret) Må være utadvendt, men ikke for utadvendt sånn at man blir klar av å høre ho bable HELE tia Så må ho ha god selvtillit! God humor, og generelt livlig Og selvfølgelig omtenksom og snill Tørre å stå frem med egne meninger etc.. ;D Alt det har dama mi<3 Endret 25. februar 2008 av Blax Lenke til kommentar
Gamlemor Skrevet 26. februar 2008 Del Skrevet 26. februar 2008 Utseende er viktigst med personeligeten til jenter. Lenke til kommentar
BlueEAGLE Skrevet 26. februar 2008 Del Skrevet 26. februar 2008 Jenter som ikke gidder å uroe seg om de fornærmer noen er best. Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 26. februar 2008 Del Skrevet 26. februar 2008 Hvis jeg kommer på fest og har kanskje energinivå på 7 og møter en med 10 vet ikke jeg om jeg ville funnet henne attraktiv, bedre med en på 7 da. Blir vel lettere å prate med vedkommende da. Men når det sies så kan hun med energinivå 10 lettere få meg over til et høyere energinivå og det kan være sexy. Lenke til kommentar
Gjest Medlem-148998 Skrevet 26. februar 2008 Del Skrevet 26. februar 2008 (endret) At hun ikke har for mye selvtilit (Tror hun er verdens midtpunkt, vet alt, osv..) Snill og omtenksom, kunne vise og prate om følelser Også fint om hun kan holde på hemmeligheter og ting som er privat mellom oss to, og ikke løpe rundt og fortelle alle venna sine om det. Rett og slett bare en koselig jente som har begge beina plantet på jorda Endret 26. februar 2008 av Medlem-148998 Lenke til kommentar
Kiruk Skrevet 26. februar 2008 Del Skrevet 26. februar 2008 (endret) Selvstendig og tør og stå for egne meninger. Og som nevnt over, begge beina planta på jorda. Aka "strong women". Endret 26. februar 2008 av Kiruk Lenke til kommentar
Mr. Bojangles Skrevet 26. februar 2008 Del Skrevet 26. februar 2008 Liker jenter som er litt feminine og jentete, ikke "guttejenter" som skrur biler; snuser; går i snekkerbukse og spiser junkfood. Lenke til kommentar
Kiruk Skrevet 26. februar 2008 Del Skrevet 26. februar 2008 Er det maskulint å spise junkfood..? Lenke til kommentar
Mr. Bojangles Skrevet 26. februar 2008 Del Skrevet 26. februar 2008 Er det maskulint å spise junkfood..? I utgangspunktet ikke, men tenkte mer helheten med resten av tingene jeg nevnte. Uansett, synes jenter som spiser junkfood er rimelig turn-off, vet ikke hvorfor egentlig. Har sikkert noe med at de viser hvor lite de bryr seg ... Lenke til kommentar
konduktans Skrevet 26. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 26. februar 2008 Hvis hu var konstant deppa, hadde det nok gjort at jeg hadde rømt langt unna. Har nok å tenke på selv, så jenta bør være selvgående(altså ikke trenge at jeg passer på hu 24/7 for at hu skal klare seg i livet) Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 27. februar 2008 Del Skrevet 27. februar 2008 Er man kjæreste, så selvfølgelig skal man hjelpe sin kjæreste. Akkurat som man forventer at kjæresten skal holde seg ved din side ved vanskelige tider. Lenke til kommentar
konduktans Skrevet 27. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 27. februar 2008 Er man kjæreste, så selvfølgelig skal man hjelpe sin kjæreste. Akkurat som man forventer at kjæresten skal holde seg ved din side ved vanskelige tider. Of course, men poenget mitt er at hvis noen er deppa/suicidal(EMO), og man oppdager det før man blir sammen med personen, så velger man vel å se etter andre alternativer først? Som å finne seg ei anna jente. Det ville ihvertfall jeg gjort..... Lenke til kommentar
thrice Skrevet 28. februar 2008 Del Skrevet 28. februar 2008 Det viktigste er selvstendighet, utadvent og humor, for min del. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 28. februar 2008 Del Skrevet 28. februar 2008 Selvstendighet, utadvendthet og humor er førsteinntrykkting som er viktige, utover det liker jeg at jeg faktisk kan diskutere med mennesket, at vi i hvert fall deler noen interesser osv. Det gjelder forsåvidt begge kjønn. Lenke til kommentar
VikinGz Skrevet 28. februar 2008 Del Skrevet 28. februar 2008 Selvstendighet og at personene er posetiv syns jeg er viktig. Er greit å være litt deppa av og til... men alt med måte... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå