phax Skrevet 25. februar 2008 Del Skrevet 25. februar 2008 Begynte tenke litt når jeg leste denne smått tåpelige saken i vg idag: Nikita-frisører instrueres til å pushe hårkur. Er virkelig dagens samfunn så naive at de ikke skjønner at slik er det i absolutt alle bransjer? Enten de selger en tjeneste eller et produkt så er de like fullt selgere og er til syvende og sist kun interessert i en ting, tjene mest mulig penger. Til og med på apoteket har jo de ansatte opplæring i mersalg. Så hva er så galt med at Nikita som alle andre frisørsalonger prøver og selge hårproduktene sine? Lenke til kommentar
Marbash Skrevet 25. februar 2008 Del Skrevet 25. februar 2008 Begynte tenke litt når jeg leste denne smått tåpelige saken i vg idag: Nikita-frisører instrueres til å pushe hårkur. Er virkelig dagens samfunn så naive at de ikke skjønner at slik er det i absolutt alle bransjer? Enten de selger en tjeneste eller et produkt så er de like fullt selgere og er til syvende og sist kun interessert i en ting, tjene mest mulig penger. Til og med på apoteket har jo de ansatte opplæring i mersalg. Så hva er så galt med at Nikita som alle andre frisørsalonger prøver og selge hårproduktene sine? Må si meg enig i det du sier, om at dette finner sted i alle slags bransjer. Kan ikke helt skjønner hvorfor VG skriver om dette. Lenke til kommentar
Trynemjoel Skrevet 25. februar 2008 Del Skrevet 25. februar 2008 Kan ikke helt skjønner hvorfor VG skriver om dette. Det er VG Lenke til kommentar
phax Skrevet 25. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 25. februar 2008 Vel fint og se at det bare er VG som er ute og sykler her, og at folk flest er hakket mere opplyst. Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 25. februar 2008 Del Skrevet 25. februar 2008 (endret) VG hadde det oppslaget om at lærligner i Nikita føler seg lurt igår (?) derfor smir VG mens jernet er varmt og kommer med pissestorys som dette? Endret 25. februar 2008 av MrLee Lenke til kommentar
phax Skrevet 25. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 25. februar 2008 Aha, så det er en slik oppfølgersak.. ja da er det jo ikke og forvente at nivået er litt 'såder'.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå