Redak Tøren Skrevet 25. februar 2008 Del Skrevet 25. februar 2008 Kom til å tenke på dette. Hvor mange personer befinner seg på øya i følge alle episodene frem til 404? Hvor er det blitt av resten av The Others etter at Flight-folka overtok? Befinner det seg folk på den andre øya? Har Ben folk på stasjoner som vi ikke vet om? Osv. osv. Teorier noen? Lenke til kommentar
zonko Skrevet 26. februar 2008 Del Skrevet 26. februar 2008 (endret) The others har beveget seg mot "the temple" (hittil ukjent plass). Mener det ble nevnt på slutten av sesong tre. Endret 26. februar 2008 av zonko Lenke til kommentar
Kjakan24 Skrevet 26. februar 2008 Del Skrevet 26. februar 2008 Jeg føler at det er litt rart at "the others" bare er glemt nå. Vi fikk jo mye innblikk i deres verden i forrige episode og fulgte flere av de. Nå er de bare "borte" fra serien og deres plot er bare satt på vent. Virker jo samtidig at "rescue" folkene ikke bryr seg om de, men bare Ben. Lenke til kommentar
zonko Skrevet 26. februar 2008 Del Skrevet 26. februar 2008 Ben er ikke med the others lenger, samtidig er flere av dem døde. De utgjør derfor en liten gjeng som ikke har den store innflytelsen akkurat nå, men jeg regner med at vi får se dem igjen om ei stund. Gleder meg til vi får sett tempelet og hva det rommer. Lenke til kommentar
Kjakan24 Skrevet 26. februar 2008 Del Skrevet 26. februar 2008 Ben er ikke med the others lenger, samtidig er flere av dem døde. De utgjør derfor en liten gjeng som ikke har den store innflytelsen akkurat nå, men jeg regner med at vi får se dem igjen om ei stund. Gleder meg til vi får sett tempelet og hva det rommer. Vi vet jo at barna fra Oceanic 815 er med de, samt hun ene flyvertinnen. Lenke til kommentar
zonko Skrevet 26. februar 2008 Del Skrevet 26. februar 2008 Ja, men de har aldri vært personer som har vært veldig delaktige i handlingen. Vi får nok se dem igje får du se, men nå prioriteres båtfolket og det som skjer der. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 26. februar 2008 Del Skrevet 26. februar 2008 De som ble kidnappa er jo defektere uansett, hvertfall Cindy Chandler(flyvertinna), Zack(gutten) og Emma(jenta). De som ble kidnappa først har vi ikke fått noe kjenskap dog, men de lever vel sammen med de gjenlevende fra The Others. Others er forresten ikke en liten gruppe, den rommer minst forsatt 40-60 stykker. Men Pryce(fyren som ble kjørt over av Hurley) mistet jo livet samt han og hans 10 beste som da sikkert var hovedsakelig de som kunne være gode til krig(våpen og sånt) som Jason(fyren som Sayid knakk nakken på) og Tom(som ble skutt av Sawyer). Pluss at Colleen og Pickett døde som må ha vært høytstående medlemmer som hvertfall var like gode som Tom. Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 27. februar 2008 Del Skrevet 27. februar 2008 Jeg føler at det er litt rart at "the others" bare er glemt nå. Vi fikk jo mye innblikk i deres verden i forrige episode og fulgte flere av de. Nå er de bare "borte" fra serien og deres plot er bare satt på vent. Virker jo samtidig at "rescue" folkene ikke bryr seg om de, men bare Ben. Men du syns ikke det er rart at portugiserne som jobber for Penny er satt på vent? Det er jo mye lenger enn siden vi så the others. Slapp av og vær tålmodig, the others kommer tilbake, sesong 4 er da bare såvidt igang. Er ikke første gang Lost setter noen historier til side for å få fokus på andre historier. Lenke til kommentar
Kjakan24 Skrevet 27. februar 2008 Del Skrevet 27. februar 2008 Jeg føler at det er litt rart at "the others" bare er glemt nå. Vi fikk jo mye innblikk i deres verden i forrige episode og fulgte flere av de. Nå er de bare "borte" fra serien og deres plot er bare satt på vent. Virker jo samtidig at "rescue" folkene ikke bryr seg om de, men bare Ben. Men du syns ikke det er rart at portugiserne som jobber for Penny er satt på vent? Det er jo mye lenger enn siden vi så the others. Slapp av og vær tålmodig, the others kommer tilbake, sesong 4 er da bare såvidt igang. Er ikke første gang Lost setter noen historier til side for å få fokus på andre historier. lol, sammenligner du de to gutta der med The Others ? Vi har jo sett flashbacks og fått bra med innblikk i bakgrunnen til the hostiles (The others). Er jo litt forskjell mellom de og de to til Penny da. Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 27. februar 2008 Del Skrevet 27. februar 2008 Jeg føler at det er litt rart at "the others" bare er glemt nå. Vi fikk jo mye innblikk i deres verden i forrige episode og fulgte flere av de. Nå er de bare "borte" fra serien og deres plot er bare satt på vent. Virker jo samtidig at "rescue" folkene ikke bryr seg om de, men bare Ben. Men du syns ikke det er rart at portugiserne som jobber for Penny er satt på vent? Det er jo mye lenger enn siden vi så the others. Slapp av og vær tålmodig, the others kommer tilbake, sesong 4 er da bare såvidt igang. Er ikke første gang Lost setter noen historier til side for å få fokus på andre historier. lol, sammenligner du de to gutta der med The Others ? Vi har jo sett flashbacks og fått bra med innblikk i bakgrunnen til the hostiles (The others). Er jo litt forskjell mellom de og de to til Penny da. Jeg sammenligner ikke, jeg brukte bare et eksempel. Selv om vi ikke har sett snurten til dem på over en sesong, så betyr ikke det at de er glemt, som du påstår the others er. Lenke til kommentar
Kjakan24 Skrevet 28. februar 2008 Del Skrevet 28. februar 2008 Jeg føler ihvertfall at det er litt rart å ikke se noen scener fra deres leir. Vi har fått vite for mye om de for at de bare skal bli borte på 1-2-3. Det har jo nå gått fire episoder uten at vi har sett de, og før det var de vel med i de siste 22 episodene. Tror det er viktigere for storyen å se "The others" en de to som jobber for Penny. Lenke til kommentar
Mountain Skrevet 28. februar 2008 Del Skrevet 28. februar 2008 Skulle ikke The Others til ett eller annet Tempel plass, som sikkert er kodeordet for plassen de bodde før? http://www.lostpedia.com/wiki/Temple Lenke til kommentar
zonko Skrevet 28. februar 2008 Del Skrevet 28. februar 2008 Stemmer at de skulle dra dit. Spørsmålet er om dette kan være rester av den tidligere kulturen på øya, jmf. statuen og de små tempelrestene vi så på slutten av sesong tre. Tror nok ikke dette var selve tempelet, det håper jeg er noen imponerende greier med tilknytning til mange av øyas mystiske sider. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 28. februar 2008 Del Skrevet 28. februar 2008 Er det så vanskelig å skjønne at de ikke kan vise hvor de resterende Others er nå når de ikke har skuespillern som trengs for å vidreføre dette plottet? Dessuten er mye mer passelig at det tilhører mer andre del av S4 eller en kommende sesong istede fordi denne handler så mye om fremtiden og ikke noe særlig om Others lenger. Lenke til kommentar
Kjakan24 Skrevet 28. februar 2008 Del Skrevet 28. februar 2008 Vi har jo møtt Richard, hun "sheriffen", flyvertinnen og barna. Så er karakterer nok til å slå følge med. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå