Store_G Skrevet 25. februar 2008 Del Skrevet 25. februar 2008 (endret) Når jeg ser stillingsannonser, sånn for å se litt hvilke utdanninger de søker etter i ulike stillinger, ser jeg sjelden at det spørres etter utdannelse i materialteknologi. Er det tilfeldig at jeg ikke har sett det, eller brukes det navnet lite i stillingsannonser? I såfall, hva skriver annonsene der en siving i materialteknologi har god grunn til å søke? Jeg leser noen stillingsannonser for å se hva det går i etter endt utdanning. Er det egentlig så stor variasjon i hva en kan ende opp med etter f.eks. materialteknologi, at det ikke er så mye vits i å lese annonser før jeg skal velge siving retning? Endret 25. februar 2008 av Store_G Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 25. februar 2008 Del Skrevet 25. februar 2008 Siden trådstarter har stilte samme spørsmål og fått en del svar på dette i NTNU-tråden, stenges tråden. De som ønsker å delta og svare til trådstarter kan gjøre det her. Reaksjoner på moderering gjøres pr. PM/melding. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg