wewwen Skrevet 25. februar 2008 Del Skrevet 25. februar 2008 Jeg og en venn diskutrer følgende: * jeg har alltid trodd at chip-trimming var noe man kun kunne gjøre med turbo. * Han påstår at man kan chip-trimme uansett hvilken bil det er, og om den har trubo eller ikke. Hva er rett? Lenke til kommentar
Kent Touch This Skrevet 25. februar 2008 Del Skrevet 25. februar 2008 (endret) Jeg og en venn diskutrer følgende: * jeg har alltid trodd at chip-trimming var noe man kun kunne gjøre med turbo. * Han påstår at man kan chip-trimme uansett hvilken bil det er, og om den har trubo eller ikke. Hva er rett? Du kan i teorien chiptrimme en hvilken som helst bil som har elektronisk innsprøyting. Du tjener dog mye mer effekt på å gjøre dette på en overladet bil (kompressor eller turbo) siden trykket blir økt. Kan legge til at det er mange "tunere" som ikke tilbyr chiptrimming til sugemotorer nettopp fordi gevinsten er så lav. Endret 25. februar 2008 av Sluquet Lenke til kommentar
powerfulglenn95 Skrevet 25. februar 2008 Del Skrevet 25. februar 2008 på noen biler hjelper ikke chiping bare noen få hester Lenke til kommentar
rublings Skrevet 26. februar 2008 Del Skrevet 26. februar 2008 på noen biler hjelper ikke chiping bare noen få hester Det er nettopp fordi den ikke har turbo eller kompressor. Lenke til kommentar
Pilot_ Skrevet 26. februar 2008 Del Skrevet 26. februar 2008 Som sagt er det nesten ingenting å hente på sugemotorer, og noen biler er det faktisk ikke mulig å chippe i det hele tatt. Angående chipping så er det i de fleste tilfeller mer å hente av dieselbiler enn fra bensinbiler. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå