PiaJenta Skrevet 25. februar 2008 Del Skrevet 25. februar 2008 Er det noen som har en ide til hva jeg kan gi min kjære i bursdagsgave? Han blir 26, har ingen spesielle interesser som stikker seg veldig ut. Tenkte på et sted mellom 500 og 1000kr.. Lenke til kommentar
kris45 Skrevet 25. februar 2008 Del Skrevet 25. februar 2008 Er det noen som har en ide til hva jeg kan gi min kjære i bursdagsgave? Han blir 26, har ingen spesielle interesser som stikker seg veldig ut. Tenkte på et sted mellom 500 og 1000kr.. kjøp noen sokker Lenke til kommentar
PiaJenta Skrevet 25. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 25. februar 2008 Men det er så kjedelig da.. jeg tenkte på noe som han blir skikkelig gla for.. typ wii-spill eller noe spesielt liksom.. men synes wii-spill er litt kjedelig da.. det er jo tross alt kjæreste-gave, så synes den skal være den beste gaven.. Lenke til kommentar
Den store P Skrevet 25. februar 2008 Del Skrevet 25. februar 2008 Noen ting som spicer opp sex-livet litt, anal-kuler, erotiske leker, vibrator osv. Vis man er åpen for sånn da Lenke til kommentar
PiaJenta Skrevet 25. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 25. februar 2008 Hihi ja det er jo ett forslag da, MEN om jeg skulle kjøpt det måtte jeg kjøpt noe mer som han liksom kan fortelle at han har fått. Om mora spør f.eks, skal han da si: joda eg fikk anal-kuler og en vibrator av kjæresten min jeg. Nei takk, mora er ganske kristen, hun hadde nok falt om.. men greit forslag da, men tenker på noe "normalt" som søsken og foreldre kan se.. Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 25. februar 2008 Del Skrevet 25. februar 2008 Hva med en ordentlig barberkost og -høvel, om han ikke har det? Kost 1/2 og høvel. Lenke til kommentar
PiaJenta Skrevet 25. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 25. februar 2008 Det er akkurat det, han ønsker seg aldri noe, så han har det.. tror han har ganske mange egentlig, fått av familie og sånn. Men det må da finnes en helt enkel gave som alle karer blir gla for? Lenke til kommentar
Thewiz Skrevet 25. februar 2008 Del Skrevet 25. februar 2008 Det er akkurat det, han ønsker seg aldri noe, så han har det.. tror han har ganske mange egentlig, fått av familie og sånn. Men det må da finnes en helt enkel gave som alle karer blir gla for? En god og saftig BJ. Er mange ting du kan kjøpe; klokke, ring, klær, tilbehør til hobby? F.eks hvis han driver med foto kunne du kjøpt en linse. Eller noe til bilen. Lenke til kommentar
PiaJenta Skrevet 25. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 25. februar 2008 klokke går han ikke med, ringer liker han ikke, klær har han for mye av, og hobbyer har han lite av. Han trener på helsestudio, men har liksom alt på det området. Når det gjelder bilen er den i så harva stand at den skal selges til sommeren.. Derfor er det egentlig ganske vanskelig, men takk for gode forslag Lenke til kommentar
PiaJenta Skrevet 26. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 26. februar 2008 Det laster man jo ned da, og han er ikke helt sånn musikkfan liksom.. Lenke til kommentar
Salemonsen_ Skrevet 26. februar 2008 Del Skrevet 26. februar 2008 Alle synes vell en MP3 spiller er kjekt? Kan jo bruke den på trenings studiet hvis han ikke liker musikken som spilles der, samme kan han bruke den på jobb, i bilen, når man skal legge seg. MP3 spillere kan brukes omtrent nårtid som helst å koster mellom 500-1000kr for en god en også. Alt i alt en av de beste gavene man kan få. Lenke til kommentar
Tharos. Skrevet 26. februar 2008 Del Skrevet 26. februar 2008 Jeg er såpass gammeldags at jeg slår et slag for verktøy jeg. Skrumaskin? Lenke til kommentar
alright Skrevet 26. februar 2008 Del Skrevet 26. februar 2008 Støtter den siste der. Når han er 26 kan han vel ikke ha garasjen full av verktøy? Lenke til kommentar
PiaJenta Skrevet 27. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 27. februar 2008 Huff jeg tror virkelig kjæresten min er det værste tilfellet ever.. Siden han trener en del så kjøpte jeg en ipod til han for to mndr siden.. og han er elektriker, så har det meste av verktøy ja.. :!: Lenke til kommentar
Lars J Skrevet 28. februar 2008 Del Skrevet 28. februar 2008 Høh... kjøp no klær eller slikt da .. får man aldri nok av. Lenke til kommentar
phax Skrevet 28. februar 2008 Del Skrevet 28. februar 2008 (endret) Klær, sko, klokke.. sånne type ting blir hvertfall alltid jeg glad for. (hunk 27, midt i målgruppa altså ) Kommer du ikke på noen gode billige gaver så kjøper du liksågreit noe "kjedelig" som er dobbelt så dyrt. Funker alltid.. Endret 28. februar 2008 av phax Lenke til kommentar
Awesome X Skrevet 28. februar 2008 Del Skrevet 28. februar 2008 En god flaske whisky eller en noen gode sigarer. Lenke til kommentar
PiaJenta Skrevet 29. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 29. februar 2008 Jakke bruker han aldri, klær har han altfor mye av, han har ihvertfall tre ganger så mye som meg, for det er det alle tyr til når han ikke sier noe.. det er litt kjipt da, og whisky vil jeg ikke gi, da det skal være noe han kan vise frem for den kristne familien sin.. vil liksom ikke bli upop pga bursdagsgaven.. men må vel alltids finne på noe da.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå