edderkoppen Skrevet 25. februar 2008 Del Skrevet 25. februar 2008 (endret) Hørt at det ikke funker å spille noe særlig spill på mac, men er det noen som har prøvd å spille WC3 på mac? Tenker å kjøpe en mac, men har lyst til å ha warcraft 3 inne:P Endret 25. februar 2008 av edderkoppen Lenke til kommentar
Phantom3D Skrevet 25. februar 2008 Del Skrevet 25. februar 2008 (endret) Jeg kjørte WoW på en laptop, den er 4 år gammel. Den er 1.2ghz (ikke noe duo her) og har 512ram, hvorav 128 er til skjermminne tror jeg. det gikk litt hakkete til tider (i ironforge osv) men jeg fikk spillt litt! Tror ikke det skal bli noe problem med specs, men virker Wow i det heletatt på mac? De har jo en del andre løsninger med en museknapp osv, dette går kanskje ann å ordne? Og når wow virker så bør i alle fall wc3 gå! Leste feil først! Endret 25. februar 2008 av Phantom3D Lenke til kommentar
Phantom3D Skrevet 25. februar 2008 Del Skrevet 25. februar 2008 (endret) Macintosh® OS 9.0 or higher/ Mac OS X 10.1.3. or higher: - 400 MHz G3 processor - 128 MB of RAM - 16 MB ATI Technologies or nVidia chipset 3D video card - 700 MB HD space - 4X CD-ROM drive Recommended: - 600 MHz processor - 256 MB of RAM - 32 MB 3D video card - DirectX® 8.1 compatible sound card Fant det nå. Skal nok gå helt strålende med en nyere mac. søsteren min har en alright macbook. Veldig fin og noen meget artige løsninger. Men synes det er for krunglete å gjøre enkle ting! ville holdt meg til pc, mye mer for pengene! Hvor mye skal du bruke på mac da? skjermstørrelse? Pass på et godt grafikkkort om det skal brukes til spill primert! Endret 25. februar 2008 av Phantom3D Lenke til kommentar
Svein_Jarle Skrevet 25. februar 2008 Del Skrevet 25. februar 2008 First off Phantom3D - spørsmålet gikk på WarCraft 3 - ikke World of Warcraft. WarCraft 3 fungerer strålende i OS X og en MacBook gjør oppgaven uten å mukke. Systemkravene er forøvrig 400MHz G3-prosessor 128mb RAM 16MB grafikkminne 700MB Harddiskplass... Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 25. februar 2008 Del Skrevet 25. februar 2008 Har spilt WC3 på mac uten problemer. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 25. februar 2008 Del Skrevet 25. februar 2008 Warcraft 3 har ein veldig god grafikkmotor, det skal difor ikkje så mykje ytelse til for å kjøre det heilt smooth. Trur ikkje du vil få noko problem, men du kan jo godt liste opp spesifikasjonene. Lenke til kommentar
Phantom3D Skrevet 25. februar 2008 Del Skrevet 25. februar 2008 First off Phantom3D - spørsmålet gikk på WarCraft 3 - ikke World of Warcraft. WarCraft 3 fungerer strålende i OS X og en MacBook gjør oppgaven uten å mukke. Systemkravene er forøvrig 400MHz G3-prosessor 128mb RAM 16MB grafikkminne 700MB Harddiskplass... Ja, endret det mens du skrev inlegg tenker jeg. Systemkrav er allerede postet. Lenke til kommentar
edderkoppen Skrevet 7. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 7. mars 2008 (endret) Hvor mye skal du bruke på mac da? skjermstørrelse? Pass på et godt grafikkkort om det skal brukes til spill primert! Hei. Tenkte på http://www.mpx.no/aspx/produkt/prdinfovnet.aspx?plid=91171 denne. Tenker på å selge min bærbar, fortsatt litt usikker på om det blir mac. Har hørt mye bra om mac da, blir i så fall første gangen. Den quoten i gikk til helvette, men håper du skjønte det:P Endret 7. mars 2008 av Zeph Fikset quote. Lenke til kommentar
Phantom3D Skrevet 7. mars 2008 Del Skrevet 7. mars 2008 Jeg ville gått for pc. Har brukt en del mac og finner det mye vanskligere å bruke! Mye mindre programmer, lite å få gratis og dårligere ytelse for en dyrere penge. De har et kult design og er enkle å bruke på enkle oppgaver. Men nå har jeg vokst opp med pc, og egentlig aldri satt meg inn i mac. Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 7. mars 2008 Del Skrevet 7. mars 2008 Jeg ville gått for pc. Har brukt en del mac og finner det mye vanskligere å bruke! Mye mindre programmer, lite å få gratis og dårligere ytelse for en dyrere penge. De har et kult design og er enkle å bruke på enkle oppgaver. Men nå har jeg vokst opp med pc, og egentlig aldri satt meg inn i mac. Fantastisk relevant innlegg... Lenke til kommentar
olahli Skrevet 7. mars 2008 Del Skrevet 7. mars 2008 Jeg ville gått for pc. Har brukt en del mac og finner det mye vanskligere å bruke! Mye mindre programmer, lite å få gratis og dårligere ytelse for en dyrere penge. De har et kult design og er enkle å bruke på enkle oppgaver. Men nå har jeg vokst opp med pc, og egentlig aldri satt meg inn i mac. Fantastisk relevant innlegg... ikke så lett å komme seg frem når man har panseret oppe som skygger for sikten... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå